دانشجویان برتر استان فارس در دومین مدرسه تابستانه علوم شناختی

دانشجویان برتر استان فارس در دومین مدرسه تابستانه علوم شناختی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 36880
دومین مدرسه تابستانه علوم شناختی با محوریت پردازش داده و کاربرد کلینیکی آن‌ها توسط آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز شهریور 97 دومین مدرسه تابستانه علوم شناختی با محوریت پردازش داده و کاربرد کلینیکی آن‌ها توسط آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز شهریور 97 برگزار می‌شود.


دومین مدرسه تابستانه علوم شناختی با محوریت پردازش داده و کاربرد کلینیکی آن‌ها توسط آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز شهریور 97 برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز با مشارکت مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز دومین مدرسه تابستانه علوم شناختی را 12 تا 16 شهریور 97 برگزار می‌کند.
این مدرسه با محوریت پردازش داده باهدف آشنایی دانشجویان و پژوهشگران درزمینه‌ی پردازش سیگنال‌های مغز و کاربرد کلینیکی آن‌ها به میزبانی مرکز تحقیقات علوم اعصاب شیراز، آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و با حمایت ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های شناختی در بیمارستان چمران شیراز برگزار خواهد شد.
در این رویداد شرکت‌کنندگان به‌صورت عملی با نرم‌افزارهای تحلیل سیگنال‌های fMRI و EEG ، اصول تحلیل سیگنال، کاربردهای کلینیکی آن‌ها و تحریک غیرتهاجمی مغز آشنا خواهند شد و پیش‌نیاز این دوره آشنایی با نرم‌افزار متلب و اطلاعات پایه آمار است.
هم‌زمان با این مدرسه دو کارگاه یک‌روزه پردازش سیگنال‌های مغزی و کارگاه سه‌روزه آنالیز دیتایMRI  وfMRI  برگزار خواهد شد.
در پایان این مدرسه که با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های سطح کشور برگزار می‌شود گواهی حضور در مدرسه از سوی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارائه خواهد شد.
آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با هدف پاسخگویی بخشی از نیازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمینه ایجاد زیرساخت تصویربرداری و تحریک مغزی برای تحقیقات شناختی و ارائه خدمات دانش‌بنیان در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی و نقشه‌برداری مغز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم