system
ارائه خدمات منازل به صورت آنلاین؛ دانش‌بنیان‌ها سامانه‌ای طراحی کردند
ارائه خدمات منازل به صورت آنلاین؛ دانش‌بنیان‌ها سامانه‌ای طراحی کردند

ارائه خدمات منازل به صورت آنلاین؛ دانش‌بنیان‌ها سامانه‌ای طراحی کردند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 73233
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شد با ایجاد یک پلتفرم خدمات منزل را به صورت آنلاین به شهروندان ارائه کند.

احسان مسلمی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کارآفرینان پیشگام رایان گفت: پیش از این، شهروندان برای تعمیر وسائل برقی منزل غالباً باید آن وسیله را به محل تعمیر، انتقال می‌دادند یا با صرف هزینه‌ای قابل توجه، تعمیرکار محل را برای تعمیر به منزل دعوت می‌کردند. ما در این شرکت در این حوزه و بسیاری از حوزه‌های مشابه، خدمات را به شکل نوآورانه‌تری ارائه کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کارآفرینان پیشگام رایان، در ادامه افزود: این مجموعه دانش‌بنیان، خدمات مرتبط با منازل مسکونی را به صورت آنلاین عرضه می‌کند. این خدمات شامل مواردی مانند خدمات نظافت، باغبانی، تعمیرات وسائل منزل، تعمیر ساختمان، برقکاری، کارواش در منزل و موارد مختلف دیگری می‌شود.

وی گفت: این خدمات در قالب یک پلتفرم آنلاین به نام پینک ورک، ارائه می‌شود. البته تمرکز اصلی این شرکت بر روی مواردی مانند نظافت و باغبانی است. با وجود درخواست بسیار زیاد مشتری‌ها، خدماتی مانند تعمیرات، نیازمند زیرساخت‌های گسترده‌ای مانند انبار قطعات یدکی متنوع و نیروی انسانی مجرب است که امیدواریم در آتیه، این زیرساخت‌ها را توسعه بخشیم.

این فعال دانش‌بنیان ضمن توضیح فرایند تاسیس این شرکت، افزود: پیش از کرونا بازار بسیار خوبی داشتیم و سطح درخواست‌ها به شکل قابل توجهی رو به افزایش بود. در دوران شیوع ویروس کووید 19، ما نیز مانند بسیاری دیگر از کسب وکارها، دچار زیان شدیم. البته با توجه به سیر نزولی همه‌گیری، خوشبختانه در حال حاضر این روند رو به بهبود و ترمیم است و انتظار داریم با رخت بر بستن کرونا از جامعه، دوباره سطح تقاضا به روزهای پیش از همه‌گیری باز گردد.

مسلمی ضمن توضیح وضعیت بازار خدمات و محصولات آنلاین در کشور، بیان کرد: در دوران همه‌گیری تلاش کردیم تا خدمات مرتبط با وضعیت موجود را ارائه کنیم. به همین دلیل به مشتری‌ها، خدمات ضدعفونی در محل را عرضه کردیم که با استقبال مواجه شد. متاسفانه اتحادیه مربوطه اجازه نداد که خدماتی مانند تست کرونا توسط ما در منزل ارائه شود. امیدوار هستیم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، در این خصوص راه برای کسب وکارهای آنلاینی مانند ما نیز باز شود تا بتوانیم خود را با شرایط کرونایی در کشور وفق دهیم.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کارآفرینان پیشگام رایان، گفت: این شرکت، پیش از همه‌گیری ویروس کرونا، موفق شد تا برای تعداد قابل توجهی از افراد، شغل ایجاد کند. این یکی از آرزوهای بنده بوده است که نوع کارآفرینی ما به اشتغال‌زایی بالای منتهی شود. در صورت حمایت از این مجموعه، آمادگی داریم تا مجدداً سطح اشتغال را به شرایط پیش از کرونا باز گردانیم.

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

پایان پیام/ 33

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
دانش‌بنیان‌ها خدمات تخصصی پزشکی را به نقاط محروم می‌برند
دانش‌بنیان‌ها خدمات تخصصی پزشکی را به نقاط محروم می‌برند
99/11/05 - 12:45
با شیوع کرونا دانش‌بنیان‌ها بیش از 1400 خدمت دریافت کردند
با شیوع کرونا دانش‌بنیان‌ها بیش از 1400 خدمت دریافت کردند
99/09/09 - 12:52
خدمات بیمه به دانش‌بنیان‌ها معرفی شد
خدمات بیمه به دانش‌بنیان‌ها معرفی شد
99/05/21 - 10:31
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: