system
تفاهم‌نامه همکاری ایجاد نخستین شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه فناوری‌های دریایی منعقد شد
 تفاهم‌نامه همکاری ایجاد نخستین شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه فناوری‌های دریایی منعقد شد
میان مرکز توسعه فناوری­‌های راهبردی معاونت علمی و شرکت صدرا؛

تفاهم‌نامه همکاری ایجاد نخستین شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه فناوری‌های دریایی منعقد شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 38952
در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت؛ تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز توسعه فناوری­ های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شرکت صدرا، به منظور ایجاد نخستین شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه فناوری‌های دریایی منعقد شد.


در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت؛ تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شرکت صدرا، به منظور ایجاد نخستین شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه فناوری‌های دریایی منعقد شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ با حضور اسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی؛ به منظور ایجاد نخستین شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه فناوری‌های دریایی؛ تفاهم‌نامه همکاری، در حاشیه برپایی چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، به منظور ایجاد نخستین شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه فناوری‌های دریایی منعقد شد.

برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، و جشنواره‌هایی همچون نانو، سلول‌های بنیادی و ...  به عنوان یکی از محورهای شش گانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ارزیابی متوازن ستادهای توسعه فناوری در معاونت دنبال می‌شود، که به دنبال برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بحث فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ علم و فناوری در حوزه‌های تخصصی دنبال می‌شود. 
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ در تلاش است در دور جدید فعالیت خود، به منزله توسعه علم و فناوری به‌ضرورت توسعه اکوسیستم و شکل‌گیری زیست بوم نوآوری در کشور بپردازد، که حمایت از استارت آپ ها، خلاقیت‌ها و شرکت‌های دانش بنیان که عمدتاً هم از جوانان این مرز و بوم است، مهم‌ترین رویکرد است.
به همین منظور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ در نظر دارد، از طریق رشد شتاب‌دهنده‌ها و هدایت آن‌ها از طریق اساتید و اصحاب فن؛ خصوصاً بهره مندی از شرکت‌های برتر ایده‌ها و خلاقیت‌ها؛ به سمت بازار هدف و تولید محصولات گام بردارد. لذا در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت تفاهم‌نامه همکاری به منظور ایجاد نخستین شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه فناوری‌های دریایی منعقد شد.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: