system
پمپاژ تخصص ایرانی به صنایع داخلی
 پمپاژ تخصص ایرانی به صنایع داخلی

پمپاژ تخصص ایرانی به صنایع داخلی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 36449
یک شرکت دانش بنیان با کمک توانایی جوانان ایرانی و با هدف طراحي و ساخت سفارشی پمپ هاي مورد نياز صنايع مختلف از جمله نفت ،گاز، پتروشيمي ، صنايع نيروگاهي، خطوط انتقال آب و توربين هاي آبي کوچک و متوسط بنا نهاده شد.

 

یک شرکت دانش بنیان با کمک توانایی جوانان ایرانی و با هدف طراحي و ساخت سفارشی پمپ هاي مورد نياز صنايع مختلف از جمله نفت ،گاز، پتروشيمي ، صنايع نيروگاهي، خطوط انتقال آب و توربين هاي آبي کوچک و متوسط بنا نهاده شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت تولید پمپ های بزرگ و توربین آبی با نام اختصاری پمپ و توربین (پتکو) ، در سال 71 با سرمايه گذاري سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران « IDRO » تاسیس شده و در سال 78 به بهره برداری رسید.

این شرکت برای طراحي و ساخت سفارشی پمپ هاي مورد نياز صنايع مختلف از جمله نفت ،گاز، پتروشيمي، صنايع نيروگاهي، خطوط انتقال آب و توربين هاي آبي کوچک و متوسط بنا شده است. همچنین تامین قطعات يدکي، نظارت بر نصب و راه اندازی، خدمات پس از فروش، تعمیرات و ارائه مشاوره مهندسی در حیطه کاری این شرکت است. کارخانه شرکت پمپ و توربين مجهز به ماشين آلات و تجهيزات سبک، نیمه سنگین، سنگين و آزمایشگاه توربو ماشین است.

به گفته مسعود باقر تجریشی مدیر عانل شرکت، اين شركت تا كنون پروژه هاي متعددي را با موفقيت به انجام رسانيده و همه ساله تعداد زیادی از پروژه ها را در دست اقدام دارد که از جمله مهمترین پروژه های اجرا شده مي توان به مواردی چون ساخت 23 دستگاه  الكتروپمپ افقی  دومکشه آب کولینگ مجتمع  پتروشيمي مارون هر کدام با ظرفيت 5٫000 متر مكعب بر ساعت و ارتفاع 72 متر، ساخت 10 دستگاه الكتروپمپ افقی دومکشه آب کولینگ مجتمع پتروشيمي ایلام با ظرفيت 4185 متر مكعب بر ساعت و ارتفاع 51.4 متر و ساخت 9 دستگاه الكتروپمپ افقی دومکشه آب کولینگ مجتمع پتروشيمي اروند با ظرفيت 4600 متر مكعب بر ساعت و ارتفاع 60 متر اشاره کرد.

ساخت 4 دستگاه  الكتروپمپ  افقی دومکشه آب  کولینگ  مجتمع  پتروشيمي زاگرس  از  جنسNi-Resist با ظرفيت 4٫800 متر مكعب بر ساعت و ارتفاع 45 متر، ساخت  دو دستگاه پمپ عمودی آب دریا برای  مجتمع  پتروشیمی  رازی از جنس  Ni-با ظرفیت 7,500 متر مكعب بر ساعت و ارتفاع 44 متر به وزن کلی 27 تن، ساخت 8 دستگاه الكتروپمپ  عمودي ملخی آب به ظرفيت 10٫800 متر مكعب بر ساعت و ارتفاع 7 متر ودستگاه الکترو پمپ  افقي پساب  به ظرفيت 1000 متر مكعب بر ساعت و ارتفاع 30 متر برای شرکت صدرا، ساخت 8 دستگاه الکترو پمپ افقی دومکشه شورابه ازجنس Ni-Resist برای طرح اکتشاف و تجهيز ذخاير پتاس با ظرفيت 700 مترمکعب برساعت و ارتفاع 105متر، ساخت 34 دستگاه توربو الكتروپمپ  برج های خنک کن نیروگاه های سیکل  ترکیبی برای شرکت مپنا با ظرفيت 10,000 تا 20,000 متر مكعب بر ساعت و ارتفاع 27 تا37 متر، ساخت یک دستگاه الكتروپمپ افقی دومکشه آب کولینگ پتروشیمی فجر با دبی 3800 مترمکعب برساعت و ارتفاع 56 متر و غیره از دیگر پروژه های این شرکت دانش بنیان است.

پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: