دانش‌بنیان| مدیریت مالی و اداری شرکت‌ها را یک سامانه ایران‌ساخت آسان کرد

دانش‌بنیان| مدیریت مالی و اداری شرکت‌ها را یک سامانه ایران‌ساخت آسان کرد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 83763
نرم‌افزار برنامه‌ ریزی‌ها، منابع انسانی، مدیریت مالی و اداری شرکت‌ها را سازمان‌دهی می کند.

اردوان غفاری مدیرعامل شرکت بهینه کوشان سپهر با اشاره به این که ، گفت: با توجه به جایگاه، ابعاد و گستردگی استقرار پروژه های برنامه ریزی منابع سازمان، بی شک اجرای چنین پروژه هایی در سازمان ها مستلزم به کارگیری متدولوژی استاندارد، جامع، کاربردی و آزموده شده ای جهت تضمین موفقیت و کاهش ریسک های آن است.

 

انتقال اطلاعات پایه از طریق نرم افزار

با نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان، آماده سازی و برنامه ریزی پروژه، طراحی و بهبود فرآیندهای کسب و کار، جمع آوری، تبدیل و انتقال اطلاعات پایه، آزمون راهکارERP، آموزش نرم افزار به کاربران، انتقال به محیط واقعی و تثبیت نرم افزار ممکن می شود.

یکی از مهم ترین مراحل استقرار نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان، جمع آوری، تبدیل و انتقال اطلاعات پایه و عملیاتی جهت بهره بردای از نرم افزار است.

در این فاز، ساختار اطلاعاتی و استانداردهای مورد نیاز برای انتقال اطلاعات موجود توسط سازمان پروژه مجری در اختیار مشتری قرار داده می شود و پس از تحلیل کیفیت اطلاعات جمع آوری شده و انجام اصلاحات مورد نیاز و تطبیق ساختار اطلاعات با راه حل ERP، انتقال اطلاعات به کمک ابزارهای نرم افزاری که توسط این شرکت بدین منظور طراحی شده است، به صورت خودکار در پایگاه داده انجام می گیرد.

با توجه به اهمیت به روز بودن داده ها و اطلاعات عملیاتی، فرآیند انتقال قبل از راه اندازی نهایی و انتقال به محیط واقعی، انجام می شود.

به صورت کلی نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان که بیشتر در مراکز تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد، وظیفه یکپارچه سازی هر فرآیندی که در یک سازمان رخ می دهد را برعهده دارد و مدیریت را برای کاربر تسهیل می کند.

 

صرفه اقتصادی استفاده از نرم افزار داخلی

این مدیر حوزه دانش بنیان با اشاره به این که نرم افزار برنامه ریزی منابع تولید شده در داخل کشور یک بیستم نمونه خارجی قیمت دارد، توضیح داد: نرم افزار برنامه ریزی منابع امکان ارتباط با مشتریان را نیز فراهم کرده و می تواند بر اساس موضوع سازمان دهی کند.

تا به امروز در شرکت بهینه کوشان سپهر 90 فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد شده است و در راستای استقرار سیستم نیز برای 150 نفر نیز به صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
دانش‌بنیان| مدیریت اداری را سامانه نظام پیشنهادات ایران‌ساخت تسهیل کرد
دانش‌بنیان| مدیریت اداری را سامانه نظام پیشنهادات ایران‌ساخت تسهیل کرد
01/02/18 - 13:26
دانش‌بنیان| منابع سازمان‌ها با سامانه‌ای ایران‌ساخت مدیریت شد
دانش‌بنیان| منابع سازمان‌ها با سامانه‌ای ایران‌ساخت مدیریت شد
01/02/11 - 11:16
دانش‌بنیان| دقت محاسبه‌های مالی با نرم‌افزار یکپارچه ایران‌ساخت افزایش یافت
دانش‌بنیان| دقت محاسبه‌های مالی با نرم‌افزار یکپارچه ایران‌ساخت افزایش یافت
00/07/28 - 08:54
بیشتر بخوانیم