ارائه مشاوره توسعه کسب و کار به دانش بنیان
اطلاعات خدمت
  • نام خدمت: ارائه مشاوره توسعه کسب و کار به دانش بنیان
  • کد خدمت : 13011598114
  • دسته بندی خدمت : ارائه خدمات تسهیل گرانه به شرکت های دانش بنیان
  • نوع خدمت : G2B
  • شیوه درخواست خدمت : آنلاین
  • زمان ارائه خدمت : ساعات اداری
ورود به سایت
درباره خدمت

مشاوره بازاریابی در موضوعات مرتبط با تحلیل بازارهای هدف، کانال های فروش، برندسازی، استراتژی های ورود به بازار و ... به شرکت ها و متقاضیان ارائه می گردد. آشنایی با قوانین کار و تجارت، بیمه، ملاحظات مالیاتی، حسابداری، تبعات حقوقی قراردادهای تجاری، اصول تیم‌سازی، مدیریت فناوری، توسعه کسب و کار، بازاریابی، فروش و... از جمله نیازهای اولیه شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر تجاری‌سازی و توسعه فناوری است. لذا آگاهی و مشاوره توسط خبرگان هر حوزه برای بنگاه‌های اقتصادی لازم و ضروری به‌نظر می‌رسد.هم‌چنین درخواست‌های مکرر شرکت‌های دانش‌بنیان پیرامون معرفی مشاوران آگاه و توانمند، ضرورت این امر را بیشتر می‌کند. در همین راستا مشاوره در حوزه‌های مختلف تجاری‌سازی و کسب و کار در قالب پیشخوان مشاوره با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌گردد.

شرکت‌های دانش‌بنیان با تایید معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری

برای ارائه درخواست مشاوره از طریق سامانه Bizservices.ir اقدام نمایید. (نام کاربری و رمز عبورسامانه به صورت پیش فرض شناسه ملی شرکت است)

 

ماده 1- سرفصل‌های خدمات مشاوره و هیأت‌های حل اختلاف

براساس دسته بندی حوزه‌های مختلف تجاری‌سازی و کسب و کار و با توجه به نیاز شرکت‌ها و درخواست آنان، سرفصل ایستگاه‌های مشاوره و هیأت‌ حل اختلاف به شرح زیر است:

مشاوره بیمه‌ای و مالیاتی
1. مشاوره بیمه تامین اجتماعی
2. مشاوره مالیاتی
3. هیات‌های حل اختلاف بیمه تامین اجتماعی
4. هیات‌های حل اختلاف مالیاتی


• مشاوره عمومی و مدیریت
5. مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی (مناقصات)
6. مشاوره استراتژی و توسعه کسب و کار
7. مشاوره استقرار در مراکز رشد و پارک‌ها
8. مشاوره استقرار در فضاهای صنعتی و نیمه صنعتی استان تهران
9. مشاوره روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتری
10. مشاوره روش های مذاکره با سرمایه گذار
11. مشاوره مدیریت و ساختار سازمانی
12. مشاوره منابع انسانی و آسیب‌شناسی
13. مشاوره ورود به بورس و فرابورس
14. مشاوره تامین مالی و سرمایه‌پذیری


• حقوقی و مالکیت فکری
15. مشاوره حقوقی (قراردادها و دعاوی)
16. مشاوره ثبت اختراع بین المللی
17. مشاوره ثبت علائم تجاری
18. مشاوره جستجو، تحلیل و استفاده از محتوای پتنت
19. مشاوره تخصصی قانون کار
20. مشاوره حقوق بین‌الملل
21. مشاوره حقوقی تبادل فناوری


• ارزیابی و توسعه محصول
22. مشاوره طراحی صنعتی و بسته بندی محصولات
23. مشاوره قیمت گذاری محصول
24. مشاوره اخذ پروانه بهداشتی ساخت


• توسعه و بازار فروش
25. مشاوره بازاریابی دیجیتال
26. مشاوره بازاریابی و فروش
27. مشاوره تحقیقات بازار
28. مشاوره بازاریابی بین‌الملل
29. مشاوره تحقیقات بازار بین‌الملل


• صادرات و واردات
30. مشاوره گمرک و واردات
31. مشاوره بازرگانی بین‌المللی و فرایندهای صادرات
32. مشاوره استراتژی صادرات
33. مشاوره نقل و انتقال ارزی
34. مشاوره حمل و نقل بین‌الملل
35. مشاوره اصول و فنون مذاکرات و مکاتبات تجاری بین‌الملل


• توسعه فنی محصول
36. مشاوره توسعه فنی محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

ماده 2- مدل حمایتی

الف) هر شرکت می‌تواند در یک سال از تعداد 25جلسه مشاوره (بصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبه‌ای) و تا سقف 50 میلیون ریال استفاده نماید. همچنین سقف استفاده از خدمات هر یک از سرفصل‌های ذکر شده در ماده 1، حداکثر برابر با 10 جلسه تا سقف 20 میلیون ریال در هر سال می‌باشد.

ب) برای استفاده از هر یک از سرفصل‌های هیأت‌ حل اختلاف نیز هر شرکت می‌تواند در سال 2 مرتبه تا سقف 20،000،000 ریال درخواست خدمت نماید.

ماده 3 -شرایط دریافت حمایت

شرکت‌های دانش بنیان جهت ثبت درخواست به سامانه الکترونیکی به سامانه  bizservices.ir مراجعه می‌نمایند. پس از تکمیل درخواست سایر هماهنگی‌های لازم از طریق موسسه صورت خواهدگرفت.

تبصره 1- درخواست‌های بیش از سقف حمایتی تعیین‌شده در ماده 2، تنها با پرداخت هزینه‌های مشاوره از سوی شرکت‌های متقاضی امکانپذیر است.

تبصره 2- مبنای محاسبات برای هر جلسه معادل یک ساعت درنظر گرفته می‎شود. همچنین جلسات مشاوره مکاتبه‌ای براساس زمان صرف شده توسط مشاور محاسبه خواهدگردید.

تبصره 3- پس از ثبت درخواست شرکت و تنظیم جلسه مشاوره از سوی موسسه، در صورت انصراف شرکت موظف است تا 48 ساعت قبل از تشکیل جلسه (حضوری، تلفنی، مجازی) مراتب را به موسسه اعلام نماید. در غیر این صورت انصراف از درخواست موجب کسر از اعتبار درنظر گرفته شده ذیل ماده 2 می‌گردد. همچنین در صورت عدم حضور شرکت در جلسه مشاوره حضوری یا عدم تماس نماینده شرکت در موعد مقرر جلسه مشاوره تلفنی و مجازی، به اندازه دو جلسه از اعتبار شرکت کسر خواهد گردید.

تبصره 4- موسسه در قبال نتایج حاصل از جلسات مشاوره و سایر تعاملات احتمالی فیمابین شرکت و مشاور، هیچگونه مسئولیتی بر عهده ندارد.

نظر سنجی
پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات از منظر مراجعان و دریافت کنندگان خدمت
ورود
ارتباط با مسئول خدمت
شماره تماس
83534
ایمیل
crm.isti.ir
مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان