ارائه دستاوردها و خدمات معاونت علمی در نمایشگاه «روایت خدمت»

ارائه دستاوردها و خدمات معاونت علمی در نمایشگاه «روایت خدمت»


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 92554
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور در نمایشگاه تبیین دستاوردهای دولت مردمی با عنوان «روایت خدمت» که از صبح روز شنبه، چهارم شهریورماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرده، دستاوردهای دوساله خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این نمایشگاه که روز گذشته با حضور دکتر اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور افتتاح شد، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری نیز بدون واسطه میزبان و پاسخگوی بازدیدکنندگان مردمی است.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در نمایشگاه روایت خدمت به ارائه اهم اقدامات انجام شده از جمله نمایش مهم‌ترین دستاوردهای اقتصاد دانش بنیان پرداخته است.

این اولین بار است که دولت سیزدهم پس از فعالیت دو ساله خود مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی را به نمایش گذاشته و آنچه در جای جای نمایشگاه جلب نظر می کند دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان است که علاوه بر غرفه معاونت علمی در غرفه های وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

اسماعیلی پس از بازدید از نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران  با اشاره به این که مجموعه این نمایشگاه نه همه دستاوردها بلکه بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم را به تصویر کشیده است اظهار داشت: دولت سیزدهم گام های اساسی برای دانش بنیان کردن فعالیت ها در عرصه های مختلف برداشته است که این مهم افزایش تولید و همچنین کاهش مصرف و پیشرفت و روزآمدی تجهیزات و امکانات و جلوگیری از خروج ارز در عرصه های مختلف را به دنبال داشته است که گوشه هایی از این دستاوردها در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به بازدید خود از برخی غرفه ها از جمله غرفه وزارتخانه های نیرو، نفت، جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان گفت: همه آنچه می بینیم فناوری های نوین علمی است که بر تولیدات ما سایه افکنده است و این می تواند کشور ما را به عنوان یک کشور مستقل و مقتدر در جهان صنعت معرفی کند.

نمایشگاه «روایت خدمت» که در سالن‌های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برپاست تا روز سه شنبه - هفتم شهریورماه - همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقمندان است.

#20

انتهای پیام

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم