اعتماد کامل و بهره گیری دستگاه های اجرایی از توانمندی شرکت های دانش بنیان
رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار شد

اعتماد کامل و بهره گیری دستگاه های اجرایی از توانمندی شرکت های دانش بنیان


زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
کد خبر : 92593
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سومین روز از نمایشگاه روایت خدمت با حضور در غرفه‌ معاونت علمی،فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، توصیه کرد تمام دستگاه های دولت از ظرفیت های دانش بنیان ها استفاده کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در غرفه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با تاکید بر این که تمام امید ما در این غرفه است، بیان کرد: در بازدید از محصولات شرکت های دانش بنیان، تبلور کار و تلاش را مشاهده می‌کنیم. همچنین این غرفه به جوان ها امید می دهد تا فکر و اندیشه خود را تبدیل به فعالیت های مفید کنند.

وی در خصوص فعالیت های محیط زیست در حوزه دانش بنیان ها نیز افزود: ما اولین دستگاهی بودیم که با حضور ۲۰۰ شرکت دانش بنیان، جلسه برگزار کردیم. همچنین دانش بنیان ها ظرفیت های مختلف محیط زیستی از جمله بحث پالایش آب، پالایش خاک و مسائل مربوط به بحث جهاد کشاورزی (استفاده از سموم، کود و … ) را در اختیار ما قرار می دهند و اعتماد کامل به آنها داریم و به سایر دستگاه ها نیز پیشنهاد میکنم این کار را انجام دهند.

#20

انتهای پیام

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم