تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای سطح دانش بنیان ها محقق شده است
سرپرست وزارت ورزش و جوانان:

تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای سطح دانش بنیان ها محقق شده است


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 92594
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: در غرفه معاونت علمی و فناوری شاهد عملی شدن سخنان دو سال گذشته مقام معظم رهبری در خصوص ارتقای سطح دانش بنیان ها بودیم.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان در بازدیدی که از غرفه معاونت علمی ،فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری داشت، اظهار داشت: دو سال پیش، مقام معظم رهبری چالش های جامعه را در حوزه دانش و فناوری عنوان و فرمان دادند، فعالان عرصه علم و دانش به آن توجه کنند تا شاهد رشد هرچه بیشتر در این حوزه ها باشیم. همچنین تاکید ویژه ای بر دانش‌بنیان شدن شرکت‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، ارتقای کار نخبگان و تعیین ضوابط کیفی و اولویت برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان داشتند.

وی افزود: امروز بسیار خوشحال هستم که در بازدیدی که از غرفه معاونت علمی و فناوری داشتم متوجه شدم با توجه به زحمات کشیده شده دوستان در حال حاضر دیگر با چالش های گفته شده روبرو نیستیم و فرمان مقام معظم رهبری تمام و کمال اعمال شده است.

هاشمی در پایان با اشاره به حضور دانش بنیان ها در حوزه ورزش گفت: این پیشرفت ها در حوزه ورزش هم بسیار کارآمد بود از جمله محصول دانش بنیان شرکت CGS، که به عنوان اولین تولیدکننده پنجه کربنی در ایران، توانسته به گونه ای طبیعی یک پای ایده آل برای انواع فعالیت ها متناسب با نیاز معلولین و جانبازان را ارائه دهد.

#20

انتهای پیام

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم