توانمندی‌های زیست بوم نوآوری و فناوری در خدمت رسانی به زائران و خادمان اربعین
فردا در افتتاحیه دومین نمایشگاه آبادیران رونمایی می‌شود

توانمندی‌های زیست بوم نوآوری و فناوری در خدمت رسانی به زائران و خادمان اربعین


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 97596
همزمان با افتتاح دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران از کتابچه توانمندی های زیست بوم نوآوری و فناوری در خدمت رسانی به زائران و خادمان رویداد جهانی اربعین حسینی رونمایی خواهد شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، کتابچه یاد شده شامل قسمتی از توانمندی‌های زیست بوم نوآوری و فناوری کشور در حوزه خدمت رسانی به موکب داران، زائران و دست اندرکاران برگزاری رویداد جهانی اربعین حسینی است که شامل 90 شرکت در دوازده بخش موضوعی؛ «مدیریت آب آشامیدنی و پساب»، «اینترنت، ارتباطات و اصلاع رسانی»، «مدیریت و بازیافت پسماند و زباله»، «تهویه و تجهیزات برودتی و سرمایشی»، «فرهنگی و آموزشی»، «پایش و ردیابی گمشدگان»، «بهداشت، سلامت و تجهیزات پزشکی»، «تجهیزات پخت و پز بزرگ مقیاس»، «ساماندهی و خدمات زائران»، «حمل و نقل»، «تامین انرژی» و «ساخت موکب» ارائه می‌شود.

این کتابچه، همزمان با برگزاری دومین دوره نمایشگاه آبادیران در مصلی امام خمینی(ره) رونمایی خواهد شد.

این کتابچه، راهنمایی جامع برای زائران و خادمان اربعین در استفاده از دستاوردهای دانش‌بنیان در این رویداد عظیم مذهبی و جهانی است. رونمایی از این کتابچه در دومین نمایشگاه ملی آبادیران و در موکب خادم الرضا (ع) شهید رئیسی انجام خواهد شد.

در این موکب، ضمن رونمایی از این کتاب به معرفی برخی محصولات مرتبط با حوزه فرهنگ زیارت، سلامت، پذیرایی و تهویه هوا پرداخته خواهد شد.

حضور در این موکب و استفاده از دستاوردهای دانش‌بنیان، تجربه‌ای نوین و تسهیل‌کننده برای زائران اربعین حسینی خواهد بود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانیم