فراخوان طرح ملی کاج

فراخوان طرح ملی کاج


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 98005
معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، اقدام به برگزاری فراخوان‌های شناسایی شرکت های فعال کرده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، با حمایت مرکز راهبری ستاد های توسعه اقتصاد دانش بنیان و ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل پیشرفته فضایی و همکاری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای، پلیس راهور فراجا و استانداری قزوین با هدف کمک به انجام وظیفه حفظ از جان و مال مردم در راه‌ها و کاهش هزینه‌های کلان ناشی از خسارات جانی و مالی تصادفات جاده‌ای، فراخوان‌های شناسایی شرکت های فعال برگزار خواهد شد.

محور های این فراخوان‌ها شامل دوربین جاده ای نصب بر روی پهباد، ثبت سرعت غیر مجاز، تشخیص تصادف و ارسال مختصات، رعایت فاصله طولی، دید در شب جهت اعمال قانون و قابلیت استعلام هم زمان بیمه و معانیه فنی، آسفالت: افزایش دوام و تاب لغزشی، تابلوها: VSL، VMS، فاقد ارزش سرقت و قابلیت اتصال راحت، مدیریت صحنه تصادف: موقعیت یابی حضور به موقع عوامل مربوطه و تجهیزات نوین استفاده از پهپادها، خط کشی: رنگ و افزایش دوام، حفاظ: طراحی و ساخت حفاظ های جدید و افزایش دوام حفاظ های موجود، روشنایی و مواد جایگزین نمک پاشی است.

لازم به ذکر است؛ اعلام تقاضا محصول و خدمات مشخص، خدمات و تسهیلات ویژه طرح ملی کاج، اجرای پایلوت طرح های منتخب، حضور طرح های منتخب در نمایشگاه نمادایران و خدمات و تسهیلات ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از جمله مزایای این طرح است.

ویژگی طرح:

1) محصول/ موضوع به بلوغ فناوری رسیده و در مرحله تجاری سازی باشد

2) محصول/ موضوع دارای فناوری و نوآوری ویژه باشد

مهلت و نحوه ارسال

از علاقه‌مندان دعوت می‏ شود پس مطالعه  RFP های مربوط به هر محور نسبت به تکمیل پروپوزال اقدام کنند. ( قابل دانلود از سایت https://evnd.co/5xGxm )

زمان: 16 تیر لغایت 30 تیر 1403

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 28421785-021 و 09205903350 تماس بگیرند و یا با نشانی ایمیل Tad@isti.ir ارتباط برقرار کنند.

#20

 

 

معاونت علمی دولت سیزدهم، رویکرد فعالی از لحاظ مراجعه به مجموعه‌های دانش بنیان اتخاذ کرد
معاونت علمی دولت سیزدهم، رویکرد فعالی از لحاظ مراجعه به مجموعه‌های دانش بنیان اتخاذ کرد
03/04/02 - 10:16
بیشتر بخوانیم