system
«پیشران» هشتم، ضمیمه «جام جم» امروز
«پیشران» هشتم، ضمیمه «جام جم» امروز

«پیشران» هشتم، ضمیمه «جام جم» امروز


زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
کد خبر : 95154
هشتمین شماره «پیشران»، ضمیمه روزنامه «جام جم» با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و با رویکرد بازتاب تازه‌ترین تحولات زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور منتشر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، «پیشران» به همت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود.

گزارش اصلی شماره جدید «پیشران» با عنوان «800 میلیارد در مسیر هوشمندسازی» به روند و جزئیات انعقاد قراردادهای هلدینگ صنایع عمومی تامین با شرکت‌های دانش بنیان اختصاص دارد.

گفتگو با مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان «ایران دلکو» در خصوص تأثیر کاتالیست‌های تولیدی این شرکت در کاهش  آلایندگی خودرو، یادداشت حقوقی با موضوع«معافیت مالیاتی دانش‌بنیان‌ها»، نگاهی به فعالیت‌های ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی همراه یادداشتی از  اکبر زمانیان، دبیر ستاد، نگاهی به ظرفیت‌های رسانه دیجیتال در گفت‌وگو با مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در این حوزه و نگاهی به فعالیت‌های کارخانه نوآوری آزادی برخی دیگر از مطالب تازه ترین شماره ضمیمه «پیشران» را تشکیل می دهند.

برای دریافت نسخه الکترونیکی «پیشران» هشتم، کلیک کنید.

انتهای پیام

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: