system
اصفهان میزبان فن‌آفرینی و توسعه کارآفرینی
اصفهان میزبان فن‌آفرینی و توسعه کارآفرینی
با برگزاری سیزدهمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی صورت می گیرد؛

اصفهان میزبان فن‌آفرینی و توسعه کارآفرینی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 22836
سیزدهمین جشنواره ملی کارآفرینی و فن‌آفرینی شیخ بهایی و سومین المپیاد ملی کسب و کار دانشجویی هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود.



سیزدهمین جشنواره ملی کارآفرینی و فن‌آفرینی شیخ بهایی و سومین المپیاد ملی کسب و کار دانشجویی هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی کشمیری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و سومین المپیاد ملی کسب و کار دانشجویی هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود.
کشمیری با اشاره به برگزاری این جشنواره در در دو بخش مسابقه ای و غیرمسابقه ای عنوان کرد: در بخش غیر مسابقه‌ای این جشنواره، ضمن برگزاری نمایشگاه، نشست‌های مذاکرات با سرمایه‌گذاران در قالب ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سرمایه‌گذار و انتقال تجربه برگزار خواهند شد.
حضور بیش از 90 طرح در بخش مسابقه‌ای
کشمیری، به برگزاری نشست‌های نهایی داوری کارگروه‌ها در بخش مسابقه‌ای، گفت: تا کنون حضور و ارائه 90 طرح در این جشنواره قطعی شده است و  در صورتی که کارگروه داوری جشنواره به طرح‌های بیش‌تری مجوز دهند، بر این تعداد افزوده خواهند شد.
رییس سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی، با اشاره به برگزاری نمایشگاهی به منظور عرضه محصولات و خدمات راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره، افزود: هدف از برگزاری این بخش از جشنواره برقراری ارتباطی مستقیم  با نوآوران کشورمان، دستاوردها و رنج‌هایشان بوده است.
تعامل سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان در «نشا»
کشمیری، از پیش‌بینی نشا برای ارتباط هرچه بهتر سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان در فضای جشنواره با همکاری اتاق بازرگانی ایران خبر داد و افزود: نشا یا نقطه شروع ارتباط، فضاهای منحصر به‌فردی است که در جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در اختیار سازمان‌های بزرگ، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران برای مذاکره اختصاصی با فن‌آفرینان گذاشته می‌شود.
به گفته رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان جشنواره شیخ بهایی از سال ۸۲ آغاز به کار کرد و در سال ۹۵ با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع اقتصاد مقاومتی این جشنواره به جشنواره کارآفرینی و فن آفرینی تبدیل شد.
سیزدهمین جشنواره ملی کارآفرینی و فن‌آفرینی شیخ بهایی و سومین المپیاد ملی کسب و کار دانشجویی هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهر اصفهان و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ  علم ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش علاقمندان به حضور در سیزدهمین جشنوار ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و کسب اطلاعات بیش‌تر در این خصوص می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس ww.shtf.ir مراجعه کنند.
پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: