system
افتتاح برج علم و فناوری فارس با حضور معاون علمی رییس جمهور
افتتاح برج علم و فناوری فارس با حضور معاون علمی رییس جمهور

افتتاح برج علم و فناوری فارس با حضور معاون علمی رییس جمهور


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94082
همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس، برج علم و فناوری فارس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و وزیر علوم افتتاح شد.
 
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، احداث برج پارک علم و فناوری از مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور کشور به استان فارس بوده است.
 
دکتر دهقانی، معاون علمی رییس جمهور در مراسم افتتاح برج علم و فناوری فارس بر حمایت دولت از پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.
وی گفت: پارک‌های علم و فناوری که اقدامات خوبی انجام دهند هم خودشان و هم شرکت‌های مستقر در آنان از سوی معاونت حمایت خواهند شد.
 وی تصریح کرد: پروژه برج علم و فناوری فارس در پارک علم و فناوری استان از ١٠ سال پیش آغاز شده بود که با پیگیری‌های رئیس پارک و اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد تومان از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سرانجام رسید.
 
وی تصریح کرد: در معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم یک قاعده کاملاً همسو وجود دارد که پارک‌هایی که با دقت کار را شایسته جلو می‌برند و شرکت‌های خوب مستقر می‌کنند، هم خود پارک و هم شرکت‌های مستقر در آن را حمایت می‌کنیم.
 
دهقانی با اشاره به ظرفیت‌های استان فارس بیان کرد: استان فارس از نظر ظرفیت‌ها و استعدادهای علمی و فناوری جای توسعه فراوانی دارد.
 
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان فارس از نظر توان انسانی چیزی کم ندارد و از نظر زیرساختی نیز با همت مسئولان استانی و همچنین معاونت علمی ریاست جمهوری از حمایت‌های لازم برخوردار خواهد شد.
 
انتهای پیام

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: