system
بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در زمینه جوشکاری در پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)
بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در زمینه جوشکاری در پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)
با امضای یک توافقنامه بین معاونت علمی و قرارگاه محقق شد

بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در زمینه جوشکاری در پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94696
با امضای توافق‌نامه همکاری بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در زمینه جوشکاری امضا شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، محسن امامی، معاون راهبری مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد:«این مرکز در راستای نقش تسهیلگری خود به شناسایی نیازهای فناورانه قرار گاه خاتم در حوزه جوش اعم از خدمات اپراتوری، ادوات، تجهیزات و ابزارآلات پرداخته و با بهره گیری ارزیابان فنی توانمند، شرکت‌های دانش بنیانی که در انواع جوش‌ها اعم از جوش آرگون، لیزری، معمولی و ... فعالیت دارند را به این قرارگاه متصل کرده‌است».

وی ادامه داد: « یکی از انواع جوش های مورد نیاز قرارگاه خاتم، جوش زیر آب بود. از این رو، چهل شرکت دانش‌بنیان در حوزه جوش که در بخش تجهیزات سرچاهی، پتروشیمی، نفت و گاز فعال هستند، توسط ارزیابان فنی شناسایی و بعد از انجام مراحل غربالگری نهایتا هفت شرکت به قرارگاه خاتم برای همکاری معرفی شدند».

امامی افزود: «مقرر شده تا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در قالب یک پروپوزال نیازهای فناورانه خود را به این هفت شرکت دانش بنیان ارائه کند و این شرکت‌ها توانمندی خود را در رفع این نیازهای فناورانه به قرارگاه خاتم ارائه کنند.»

معاون راهبری مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران در پایان گفت: «معاونت علمی در این توافق‌نامه ضمن احصاء نیازهای فناورانه قرارگاه خاتم و شناسایی و معرفی شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه جوش، نقش تسهیلگری و تنظیم‌گری را برعهده داشت.»

#15

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: