system
تعامل میان ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران در استخراج سنگ ارتقاء می‌یابد
تعامل میان ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران در استخراج سنگ ارتقاء می‌یابد

تعامل میان ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران در استخراج سنگ ارتقاء می‌یابد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 43978
رویداد نوآوری و افزایش بهره وری در استخراج سنگ با هدف ایجاد تعامل وارتباط میان طراحان و ایده پردازان و سرمایه گذاران و تقاضا کنندگان فناوری و محصول در تیرماه 98 جاری برگزار می شود .

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، این فستیوال توسط مرکز فن بازار ملی ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تیرماه جاری برگزار می شود و ارتباط میان صنعتگران و سرمایه گذاران حوزه استخراج سنگ تقویت می شود .

نوآوری و افزایش بهره‌وری در استخراج سنگ ، فناوری های نوین در راستای افزایش بهره وری در تولید سنگ ، ماشین آلات خط تولید و بسته بندی ، روش های نوین بازیافت پسماند و رفع چالش های زیست محیطی آن و اتوماسیون خط تولید سنگ های تزیینی از جمله محورهای تعریف شده در برگزاری این رویداد است .

وجود مشاوره کسب و کار جهت انجام مطالعات بازار و امکان سنجی اقتصادی طرح ها ، شرکت اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان مشاوره علمی بر روی طرح ها ، برگزاری دوره آموزشی برای طرح های منتخب به جهت افزایش جذابیت طرح هنگام ارائه به سرمایه گذاران ، وجود تسهیلات برای تکمیل مستندات جهت ارائه و معرفی طرح به سرمایه گذاران و صنعتگران از جمله ویژگی های برگزاری این فستیوال برای صاحبان ایده و فناوران است .

همچنین رفع نیاز فناورانه و مشکلات موجود در صنعت از طریق ارائه طرح ها و محصولات جدید ، رصد فرصت های سرمایه گذاری در فناوری های ارائه شده ، امکان برگزاری جلسات مذاکره با طرح های مختلف جهت انتخاب بهینه و استفاده از ظرفیت فناوران جهت کاهش ریسک هزینه تحقیق و توسعه  از جمله مزایای برگزاری این فستیوال برای صنعتگران و سرمایه گذاران است .

طراحان و نوآوران حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فستیوال را دارند می توانند فرم ارائه طرح را تکمیل و تا تاریخ 10 خرداد ماه جاری به آدرس اینترنتی Isfahan@techmart.ir ارسال کنند .

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فستیوال به آدرس سایت http://sdiric.ir/stonefestival مراجعه کنند .

پایان پیام /26

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: