system
تقدیر نماینده ولی فقیه در استان زنجان از تلاش‌های معاونت علمی و بنیاد نخبگان
تقدیر نماینده ولی فقیه در استان زنجان از تلاش‌های معاونت علمی و بنیاد نخبگان

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان زنجان از تلاش‌های معاونت علمی و بنیاد نخبگان


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 96018
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور در جریان سفر یک روزه خود به استان زنجان، عصر امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، آیت الله علی خاتمی در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌های معاون علمی رئیس‌جمهور و همکاران در معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان، تلاش ها در زمینه خدمت رسانی به افراد نخبه، جهاد علمی و ترویج دانش و فناوری و نیز حمایت نخبگان را ارزشمند دانست و برای دست اندرکاران این عرصه آرزوی توفیق کرد.

وی به تاکیدات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از جوانان نخبه اشاره کرد و گفت: کاری که معاون علمی و همکاران در عرصه حفظ و حمایت از جوانان نخبه انجام می‌دهند، اقدامی جهادی و خدایی است که همواره مورد تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.

روح‌ الله دهقانی نیز  در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیت‌های فناورانه و سرمایه انسانی استان زنجان گفت: زنجان استان بسیار ویژه‌ای است ضمن آن‌که فرصت‌‌های ویژه‌ای نیز دارد و از یک سرمایه ارزشمند یعنی مردمان اصیل، خلاق و تلاشگر بهره‌مند است.

معاون علمی رئیس‌جمهور افزود: اصالت، پاکی و پشتکار در مردمان عاشق اهل بیت در این استان مشهود است و ماحصل این پاک طینتی، فرزندانی اصیل و اراده مند و پاک با هوشی سرشار است که توسعه بخش اقتصاد دانش‌بنیان و پیش برنده کشور در مسیر پیشرفت هستند‌.

#۲۴

تصاویر

بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: