system
توسعه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال با رقابت‌های فناورانه
توسعه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال با رقابت‌های فناورانه
در تازه‌ترین شماره «پیشران» بررسی شد

توسعه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال با رقابت‌های فناورانه


زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
کد خبر : 96976
پانزدهمین شماره «پیشران» در گزارشی با عنوان «رقابت‌های بین‌المللی بر سر الگوریتم‌های هوشمند»، نگاهی دارد به روند برگزاری رقابت‌های دانشجویی هوش مصنوعی و برنامه‌نویسی با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، «پیشران»، دو هفته‌نامه ضمیمه روزنامه «جام جم» که با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منتشر می‌شود،  حاوی مطالب متنوعی با محوریت فناوری‌های پیشرفته است که گزارش محوری این دوهفته‌نامه به مسابقات دانشجویی هوش مصنوعی پرداخته است که با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، برگزار می‌شود.

نگاهی به برنامه‌های ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی به همراه یادداشتی از دبیر این ستاد، گزارشی از روند پیشرفت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرو در حوزه نانوفناوری، معرفی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر و بررسی نقش سلول‌های بنیادی در درمان آسیب‌های لاعلاج، بخشی از مطالب متنوع این شماره «پیشران» است.

پانزدهمین شماره دوهفته‌نامه «پیشران» که به همت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتشر می‌شود از اینجا قابل دسترسی است.

#24

 

بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: