system
دوره آموزشی «نانوپوشش‌ها در صنایع» ویژه مدرسین فناوری نانو برگزار می‌شود
دوره آموزشی «نانوپوشش‌ها در صنایع» ویژه مدرسین فناوری نانو برگزار می‌شود
توسط ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی؛

دوره آموزشی «نانوپوشش‌ها در صنایع» ویژه مدرسین فناوری نانو برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 16277
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی در نظر دارد به منظور افزایش سطح کیفی و محتوایی در سمینارهای آشنایی صنایع با فناوری نانوپوشش‌ها و کاربردهای صنعتی آن‌ها و ارائه اطلاعات فنی به مدرسین فناوری نانو

 ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی در نظر دارد به منظور افزایش سطح کیفی و محتوایی در سمینارهای آشنایی صنایع با فناوری نانوپوشش‌ها و کاربردهای صنعتی آن‌ها و ارائه اطلاعات فنی به مدرسین فناوری نانو، دوره‌ای آموزشی را در ۷ حوزه صنعتی، از هفته آخر مردادماه سال جاری برگزار کند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی در نظر دارد به منظور افزایش سطح کیفی و محتوایی در سمینارهای آشنایی صنایع با پوشش‌های نانو و کاربردهای آن و ارائه اطلاعات فنی به مدرسین فناوری نانو، دوره‌ای آموزشی را با موضوع نانوپوشش‌ها در صنایع، از هفته آخر مردادماه سال جاری (از ۲۸ مردادماه) برگزار کند.
کارگاه کاربرد نانوپوشش‌ها در صنعت نفت و صنایع وابسته، ۲۸ مردادماه؛ کارگاه کاربرد نانوپوشش‌ها در صنعت خوردو ۴ شهریورماه، کارگاه کاربرد نانو پوشش‌ها در صنعت نساجی ۱۱ شهریورماه؛ کارگاه کاربرد نانو پوشش‌ها در صنعت کشاورزی ۱۸ شهریورماه؛ کارگاه نانوپوشش‌ها در صنعت پزشکی ۲۵ شهریورماه؛ کارگاه کاربرد نانوپوشش‌ها در صنعت ساختمان اول مهرماه و کارگاه کاربرد نانوپوشش‌ها در صنعت هوایی ۸ مهرماه ۹۵ برگزار می‌شود.
از تمامی دارندگان گواهی معتبر تدریس فناوری نانو که در آینده قصد برگزاری سمینارهای ترویج صنعتی در موضوعات مرتبط با نانوپوشش‌ها را دارند، دعوت می‌شود تا بصورت رایگان و حداکثر در دو موضوع، در این دوره‌ها ثبت‌نام و شرکت کنند.
شایان ذکر است تنها آن دسته از عزیزانی که در این دوره‌ها حضور یابند، ضمن دریافت گواهی پایان دوره، مجوز برگزاری سمینارهای ترویج صنعتی در حوزه نانوپوشش‌ها را خواهند داشت.
سایر موارد پس از اعلام مشخصات اولیه به اطلاع متقاضیان شرکت در دوره خواهد رسید. با توجه به محدود بودن ظرفیت، اولویت با افرادی است که زود‌تر ثبت‌نام کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق پست الکترونیکی ips@nano. ir یا شماره ۰۹۳۰۷۲۵۹۵۹۵ اقدام کنند.
پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: