system
مرکز رشد و نوآوری و فضای کار اشتراکی دانشگاه زنجان افتتاح شد
مرکز رشد و نوآوری و فضای کار اشتراکی دانشگاه زنجان افتتاح شد
با حضور دهقانی

مرکز رشد و نوآوری و فضای کار اشتراکی دانشگاه زنجان افتتاح شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 95995
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صبح امروز و در ادامه سفر یک روزه روح الله دهقانی، معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان زنجان، مرکز رشد و نوآوری و فضای کار اشتراکی دانشگاه زنجان به طور رسمی افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیدند.

در حال حاضر ۱۵ تیم نوآور در این مرکز نوآوری جذب شده و به فعالیت مشغول هستند.

مرکز رشد این دانشگاه از دو دهه قبل خود را آغاز کرده است و تاکنون زمینه را برای ورود ۸۵ شرکت به بازار محصولات دانش‌بنیان و ثبت ۲۴ اختراع فراهم کرده است.

این مرکز رشد و نوآوری با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان ریاست جمهوری، توسعه یافته و بعد جدیدی را در فعالیت های خود با حمایت از تخصیص فضای کار، زیرساخت و تامین مالی به هسته‌های نوآور و فناور زنجان آغاز کرده است. 

طراحی و توسعه مجتمع فناوری دانشگاه در مساحت ۳۶۰۰ متر مربع  برای توسعه فناوری های کشاورزی برنامه ریزی شده که ۱۲ مجموعه در سوله های این مجتمع فناوری مستقر هستند و محصولاتی همچون انواع کودهای شیمیایی، مکمل‌های دام و طیور، سنگ‌های مصنوعی تولیدی از ضایعات سنگ و ... را تولید می‌کنند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در ادامه حضور در دانشگاه زنجان با نخبگان و فناوران مستقر در استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و پای دغدغه‌ها و دیدگاه‌های آنان خواهد نشست.

#۲۴

بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: