system
نخستین رویداد «هم‌رسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس» برگزار می‌شود
نخستین رویداد «هم‌رسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس» برگزار می‌شود
همزمان با هفته دفاع مقدس

نخستین رویداد «هم‌رسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس» برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 93841
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نخستین رویداد «همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش بنیان با موزه‌های دفاع مقدس کشور» را همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این رویداد با  محوریت تقویت و توسعه انتقال روایت دفاع مقدس و اهدافی چون «آشنایی با ظرفیت‌های همکاری زیست بوم خلاق و باغ موزه‌ها»، «شناسایی استارتاپ‌های مرتبط با مفهوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و «احصاء نیازمندی‌های موزه دفاع مقدس و تأمین آنها با محصولات و خدمات صنایع خلاق و دانش بنیان در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار» برگزار می شود.

مخاطبان این رویداد را که پنج شنبه 6 مهرماه از ساعت 16 در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار می شود، مدیران خانه های خلاق و نوآوری، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری، استارتاپهای حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، استارتاپهای حوزه موزه داری و استارتاپهای قابل تعمیم به نیازمندیهای موزه تشکیل می دهند.

گفتنی است برای ثبت نام کنندگان زیست بوم اقتصاد خلاق و دانش بنیان، ضمن تمهید بازدید از موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، همرسانی طی یک نشست جمعی انجام خواهد شد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق لینک  https://survey.porsline.ir/s/ZYOoKVx7 یا شماره تماس ۰۹۳۵۶۲۶۶۴۷۲ اقدام کنید.

انتهای پیام

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: