system
نخستین گردهمایی بسیجیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد
نخستین گردهمایی بسیجیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد

نخستین گردهمایی بسیجیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 94138
نخستین گردهمایی بسیجیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، 24 مهرماه با حضور و سخنرانی روح‌الله ترابی‌نسب، فرمانده بسیج نهاد ریاست جمهوری و سازمان های تابعه در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزارشد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمدرضا فارسی، فرمانده پایگاه بسیج شهید نخبه دکتر مسعود علیمحمدی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در ابتدای جلسه گردهمایی بسیجیان، آماری از اعضای بسیج و نیروهای جذب شده جدید را ارائه کرد.

وی ادامه داد: در مجموعه معاونت علمی، 88 نفر از کارمندان از خانواده ایثارگر هستند و اعضای این پایگاه متجاوز از 200 نفر برآورد می شود.

فارسی به برنامه های پایگاه بسیج طی یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: معرفی کتاب در زمینه های مختلف، تهیه و تدوین برگی از یک نوشته در بیان سخن بزرگان و بخشی از تاریخ و بارگزاری 34 مورد در سیستم اتوماسیون، برگزاری مسابقه خطبه عید غدیر، اطعام غدیر، برنامه تفریحی تیراندازی به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازدید از پژوهشگاه رویان  و ... از جمله برنامه های پایگاه بسیج است.

زهرا شفقت، مسئول بسیج خواهران نیز در این گردهمایی نکاتی را در خصوص برنامه های پایگاه بسیج خواهران ارائه کرد. 

در ادامه، ترابی نسب، فرمانده بسیج نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه انسان ها در برابر تکلیف سه مواجهه دارند، گفت: برخی در مواجهه با تکلیف، تکلیف ستیز هستند؛ یعنی، خلاف تکلیف عمل می‌کنند. گروه دوم تکلیف گریز هستند، بدین معنا که اصل تکلیف را قبول دارند اما آنچنان که باید اهتمامی به انجام آن ندارند و گروه سوم، تکلیف پذیر هستند. این افراد به ادای تکلیف باور دارند اما همین دسته هم باز به دو گروه تقسیم می شوند؛ نخست، آنها که به تکلیف شخصی و فردی بسنده می کنند و دوم آنها که تکلیف شخصی را با تکلیف اجتماعی تکمیل می کنند و شهدا در این دسته قرار می‌گیرند.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از حساس‌ترین جایگاه‌ها برای تربیت مجاهد، معاونت علمی است و نباید از این نکته غافل شویم که بسیجی، کارمند نیست، بلکه بسیجی‌ای هستیم که در سمت کارمند قرار داریم و امروز که با نبرد عزم و اراده ها مواجه هستیم، مسوولیتی به مراتب دشوارتر از گذشته داریم و نباید در این مسیر از تلاش بایستیم.

در پایان این گردهمایی به نفرات برتر مسابقات تیراندازی، کتابخوانی و خطبه غدیریه جوایزی اهدا شد.

#15

انتهای پیام

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: