system
کارگزارهای انتقال فناوری با مسائل حقوقی آشنا می‌شوند
کارگزارهای انتقال فناوری با مسائل حقوقی آشنا می‌شوند
به همت مرکز فن بازار ملی ایران؛

کارگزارهای انتقال فناوری با مسائل حقوقی آشنا می‌شوند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 31899
مرکز فن بازار ملی ایران که با نظارت معاونت علمی فعالیت می‌کند، دوره آموزشی مسائل حقوقی انتقال فناوری برای کارگزار(بروکر)های این شبکه برگزار می‌کند.



مرکز فن بازار ملی ایران که با نظارت معاونت علمی فعالیت می‌کند، دوره آموزشی مسائل حقوقی انتقال فناوری برای کارگزار(بروکر)های  این شبکه برگزار می‌کند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مركز فن‌بازار ملی ایران با توجه به اهمیت توانمندسازی بروکرهای خود (واسطه‌های فناوری) در بازه‌های زمانی متفاوت اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده است. در همین راستا دوره آموزشی قراردادهای حقوقی انتقال فناوری طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ 25 و 26 بهمن 96 برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشی كه با حضور كارگزاران فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی كشور و در زمینه مسائل حقوقی انتقال فناوری برگزار می‌شود شامل آموزش تئوری، بررسی موردی قراردادهای پیشین، دستورالعمل تهیه قراردادها، تحلیل رای قضایی و شبیه‌سازی مذاكرات خواهد بود.

بروکرهای فناوری فعال در شبکه فن‌بازار ملی ایران، بصورت دائمی خدمات انتقال فناوری را به صاحبین و متقاضیان فناوری ارائه می‌کنند و در این راستا ضروری است که به ابزارها و توانمندی‌های مختلفی مجهز باشند که یکی از آنها، دانش حقوقی و آگاهی از قوانین و ضوابط کشور در این زمینه است.

دوره‌های آموزشی قراردادهای حقوقی فن‌بازار طی 3 دوره دو روزه در محورهای قراردادهای بازاریابی، قراردادهای جذب سرمایه و قراردادهای انتقال فناوری طی یك بازه زمانی 6 ماهه برگزار می‌شود که اولین دوره آن در روزهای 18 و 19 مهرماه 96 در زمینه قراردادهای حقوقی بازاریابی برگزار شد و پس از برگزاری این دوره، دوره آموزشی مسائل حقوقی مرتبط با سرمایه گذاری در نوآوری برگزار خواهد شد.

مركز فن‌بازار ملی ایران با ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تحت نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف توسعه بازار فناوری در کشور فعالیت می‌كند و تاکنون 17 فن‌بازار منطقه‌ای در استان‌های مختلف کشور و 1 فن‌بازار تخصصی در صنعت گاز راه‌اندازی کرده است و خدمات خود شامل «بازاریابی محصولات فناورانه»، «کمک به انتقال فناوری» و «جذب سرمایه برای افراد و شرکتهای نوآور» را از طریق بروکرهای خود ارائه می‌کند.
پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: