system
کالای «ایران ساخت» رایگان تبلیغ می‌شود
کالای «ایران ساخت» رایگان تبلیغ می‌شود

کالای «ایران ساخت» رایگان تبلیغ می‌شود


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 48229
«نشان ایرانی» عنوان طرحی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است. در راستای اجرایی سازی این طرح روزنامه جام جم چاپ آگهی برای تولیدکنندگان داخلی را بدون هزینه انجام می‌دهد.

این اقدام فرصتی برای تبلیغات محصولات «ایران ساخت» فراهم می‌کند تا تولیدکنندگان با استفاده از این فضا بازار محصولات خود را رونق دهند و از این ظرفیت بهره لازم را داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب سال جاری را «رونق تولید» نامگذاری کردند. در این فضا رسانه‌ها حداقل كاری كه در حمایت از تولید داخل می‌توانند انجام دهند، استفاده‌ از ظرفیت‌های داخلی خود است. بر این اساس، روزنامه جام‌جم قصد دارد با وجود مشكلات مالی رسانه‌های مكتوب، از امروز تا پایان سال جاری، به تمامی تولیدكنندگان داخلی فرصت چاپ آگهی رایگان تبلیغاتی بدهد. طبق این طرح كه با عنوان «نشان ایرانی» اجرا می‌شود، تمام واحدهای تولیدی ایرانی می‌توانند در فصل زمستان، آگهی تبلیغاتی خود را در روزنامه جام‌جم به طور رایگان منتشر كنند. واحدهای تولیدی متقاضی استفاده از آگهی رایگان روزنامه جام‌جم، باید برای ثبت درخواست‌های خود به نشانی اینترنتی http://neshan.jamejamdaily.ir مراجعه كنند.

 

رسانه‌ها در انگیزه دادن و تقویت تولیدكننده داخلی در این زمان نقش مؤثر و مفیدی دارند. در این شرایط نیز كه كشور با انبوه تحریم‌ها مواجه بوده فضا برای حمایت و مصرف كالای ایران ساخت مهیا شده است. تولیدكنندگان نیز باید به رسالت تاریخی خود پایبند باشند یعنی قیمت تمام‌شده و كیفیت كالا، مورد رضایت مصرف‌كننده باشد و حقوق مصرف‌كننده رعایت بشود و خدمات پس از تولید نیز افزایش یابد تا بتوانیم در این شرایط برندسازی كنیم. رسانه‌ها هم نقش حمایتی از تولیدكنندگان دارند، رسانه‌ها باید با تبلیغ كالاهای ایران ساخت به كمك بخش تولید بیایند.

اما فرهنگ‌سازی برای حمایت و مصرف كالاهای ایران ساخت عامل مهمی در رونق تولید است. در این حوزه ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جشنواره‌ای با عنوان «ایران ساخت» برگزار می‌کند تا با استفاده از زبان هنر و پیوند آن با علم و فناوری مصرف کننده ترغیب به استفاده از محصول با کیفیت ایران ساخت شود. تا کنون دو دوره از این جشنواره با استقبال هنرمندان برگزار شده است.

 گزارش ازپایگاه خبری ایران‌ساخت

پایان پیام/25

 


 

اخبار مرتبط:

* راهکاری برای حمایت از کالای ایرانی

* حمایت از کالای ایرانی" از حرف تا عمل

* جريان‌سازي حمايت از كالاي ايراني با جشنواره ايران ساخت

* کتاب «ایران ساخت» درباره حمایت از کالای ایرانی منتشر شد

 


 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: