system
گامی روبه جلو در مسیر تولید قطعات پیچیده موتوری برداشته شده است
گامی روبه جلو در مسیر تولید قطعات پیچیده موتوری برداشته شده است
توسط یک شرکت فناور داخلی؛

گامی روبه جلو در مسیر تولید قطعات پیچیده موتوری برداشته شده است


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 16276
یک شرکت فناور داخلی کشورمان با تکیه بر دانش فنی و توانمندی تخصصی بومی، تلاش کرده است تا قطعات پیشرفته و پیچسده موتوری را به صورت بومی طراحی و تولید کند.

یک شرکت فناور داخلی کشورمان با تکیه بر دانش فنی و توانمندی تخصصی بومی، تلاش کرده است تا قطعات پیشرفته و پیچسده موتوری را به صورت بومی طراحی و تولید کند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، هادی طزری، مدیر عامل شركت بسا پارس صنعت با اشاره به فعالیت این شرکت در عرصه آزمایشگاهی تولید موتور و قطعات پیچیده موتوری گفت: این شرکت با تكيه بر دانش طراحي موتور، حاصل از تجربيات ارزشمند طراحي و مديريت پروژه موتور ملي و همچنين توليد قطعات پيچيده موتوري ایجاد شد و به تلاش برای طراحی قطعات موتوری پرداخت.
این فعال فناور، هدف این شرکت را ساخت داخل کردن قطعات و مجموعه‌های مرتبط با قوای محرکه و بومی سازی دانش فنی آن برشمرد و افزود: دانش مهندسی ایجاد شده در کارشناسان و تجربه 15سال طراحی و توسعه موتورهای احتراق داخلی و توانمندیهای ساخت در داخل کشور مهمترین عامل توانمندی حرکت در این مسیر بوده است.
طزری با اشاره به ساخت قطعات پیچیده قوای محرکه خودرویی به عنوان اصلی‌ترین برنامه بساپارس صنعت اظهار کرد: این شرکت، از توان فنی و مهندسی داخل کشور نهایت بهرمنده‌ی حاصل کرده و تلاش می‌کند با ایجاد اشتغال برای این بخش از نیروی انسانی انگیزه های علمی مورد نیاز آنان را ایجاد کند.
این فعال فناور، با اشاره به مجموعه کردن ساخت قطعات به عنوان گرايش خودروسازان دنيا گفت: بر اساس این گرایش،  تخصصي شدن طراحي و ساخت چنين مجموعه هاي پيچيده و بكارگيري تخصص شركت ها در توسعه محصول در دستور کار شرکت‌های بزرگ دنیا، ماژولار كردن و مجموعه سازي چندين سيستم و قطعات مختلف در موتور و همچنین كوچك سازي و ساده سازي موتورها، ما نیز تلاش می‌کنیم در مسیر تولید قطعات پیشرفته همگام با حرکت شرکت‌های بزرگ دنیا گام برداریم.
وی تولید قطعات پودمان روغن و پمپ هیدرولیک را از تولیدات این شرکت برشمرد و افزود: تولید سامانه‌های روغن، از جمله ماژول روغن موتور ملي(EF7)، پمپ آب موتور ملی، پمپ هیدرولیک فمان خودرو از جمل این تولیدات است.
مدیر عامل بساپارس صنعت، با اشاره به نقش اساسی ماژول روغن بعنوان يك مجموعه پيچيده در موتورهای روز دنیا گفت: مجموعه کنترل کننده شرایط روغن یکی از مجموعه های مهم در موتور ملی EF7 است که شامل خنک کن دمای روغن (Oil Cooler)، پمپ آب (Water Pump) ، فیلتر روغن و سنسور روغن است و خوشبختانه توسط فناوران این مجموعه با سطح فناوری بسیار خوبی طراحی و ساخته شده است.
طزری، همچنین به تولید پمپ آب برای موتور ملی اشاره کرد و افزود: پمپ آب موتور ملی EF7 یکی از بخشهای مجموعه پودمان روغن (Oil Module) است که توسط شرکت بسا پارس صنعت ساخته شده و بر روي مجموعه ماژول روغن مونتاژ می شود.
وی افزود: استفاده از واتر پمپ با راندمان بالا به ازاي محدوديت هاي طراحي، وزن كم و هزينه پائين از جمله توانمديهاي اين مجموعه به شمار مي رود كه باعث گرديده است اين شركت نيز در زمره سازندگان موفق اين قطعه محسوب گردد.
این فعال فناور، با اشاره به در مسیر تولید قرار داشتن محصولات جدید توسط این شرکت گفت: به واتر پمپXU، توربوشارژر و مجموعه‌های افزایش بازدهی احتراق از دیگر قطعاتی است که در دستور کار این شرکت قرار دارند.

/پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: