system
فراخوان ارسال پایان نامه مرتبط با فناوری‌های جهت‌ساز
 فراخوان ارسال پایان نامه مرتبط با فناوری‌های جهت‌ساز
فن‌تز، نگرشی نو به تزهای فناورانه

فراخوان ارسال پایان نامه مرتبط با فناوری‌های جهت‌ساز


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 92131
برنامه فن‌تز با هدف فرهنگ‌سازی و هدایت دستاوردهای پایان‌نامه‌های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش‌ از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های اولویت‌دار و جهت‌ساز و با خروجی‌های قابل ثبت در مراجع بین‌المللی و معتبر حمایت می کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این برنامه توسط مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با حمایت وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، ستادهای توسعه فناوری و کریدور فناوری تا بازار برگزار خواهد شد.

این برنامه که مجری اصلی آن کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی است به نحوی طراحی شده‌ که رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی در موضوعات کلیدی با ظرفیت ثبت در اداره ثبت اختراع آمریکا((USPTO وفایلینگ PST پس از بررسی و انتخاب برای توسعه فناوری و تجاری سازی، جهت‌دهی و حمایت شوند.

چشم‌انداز این برنامه، حمایت از ثبت اختراعات و کمک به فرآیند توسعه فناوری، ترویج و تجاری‌سازی پایان‌نامه‌های حیطه فناوری‌های راهبردی است.

تمامی فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دانشجویان دکتری که از پروپوزال خود دفاع کرده‌اند و موضوع پایان‌نامه آنها در حیطه‌های فناورانه است و همچنین محققین پسادکتری می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال درخواست شرکت در برنامه فن‌تز به نشانی الکترونیکی https://patentoffice.ir//page/5236 مراجعه کنند.

#15

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: