4 خدمت به شرکتهای خلاق برای توسعه بازار داخلی و خارجی داده میشود؛ آنها را بشناسیم
در این زمینه شرکت های خلاق برای توسعه بازار خود در داخل و خارج می توانند از 4 خدمت دبیرخانه خلاق بهرهمند شوند. خدمات و تسهیلات گوناگونی که زمینه را برای گسترش بازار داخلی محصولات ایرانساخت آماده میکند و همچنین بستری را فراهم میکند تا این محصولات فراتر از مرزها روند. در حال حاضر نزدیک به 1400 شرکت دانش خلاق در کشور فعال هستند و با حمایت و ارائه خدمات زمینه برای توسعه محصول آنها فراهم است.
در زیر به خدمات ارائه شده به این شرکتها اشاره شده است.
1.مشاوره های تخصصی بازاریابی و فروش
کارشناسان و متخصصان مشاوره های لازم را برای بازاریابی محصول به فعالان شرکت های خلاق ارائه می دهند تا با دریافت این خدمت به فروش بیشتری دست پیدا کنند. تا کنون 41 جلسه مشاوره در زمینه های بازاریابی و فروش، تحقیقات بازار و برندینگ ارائه شده است.
2.حمایت از خدمات بازاریابی دیجیتال
با توجه به تاثیر قابل توجه بازاریابی دیجیتال نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی ارائه خدمت مشاوره، بازاریابی دیجیتال در برنامه خدماتی و حمایتی دبیرخانه خلاق قرار گرفته و تا کنون نیز 87 شرکت از این خدمت استفاده کرده اند.
3.حمایت از حضور در نمایشگاه های داخلی
حضور شرکتهای خلاق در نمایشگاه های داخلی علاوه بر اینکه زمینه ای برای معرفی محصول آنها فراهم می کند، می تواند راهکاری برای تعامل بیشتر شرکت ها با یکدیگر باشد. در این حوزه نیز از 62 شرکت خلاق برای حضور در نمایشگاه های اینوتکس و نمایشگاه مجازی ایران حمایت شد.
4.حمایت از تهیه گزارشات تحقیق بازار تخصصی
تهیه گزارش های تحقیق و بازار برای شروع هر کسب و کار ضروری است تا بتواند استراتژی خود را برای ورود به بازار تعیین کند. بنابراین تا کنون از تهیه گزارش های تحقیقات بازار در صنعت بازی های رایانه ای شامل 34 گزارش جامع حمایت شده است.
مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
#
Send to friends