مشاوران راه و روش توسعه کسب و کار را به ایده‌پردازان آموزش می‌دهند

مشاوران راه و روش توسعه کسب و کار را به ایده‌پردازان آموزش می‌دهند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 74040
نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری 2021 میزبان رویدادهای مختلفی است که هریک خدماتی را به کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و خلاق عرضه می‌کنند.

یکی از فرصت‌هایی که اینوتکس 2021 در اختیار فعالان فناور زیست‌بوم کارآفرینی و فناوری قرار داده، ایجاد فرصتی برای گفت‌وگو و مشاوره با منتورهای توانمندی زیست‌بوم کارآفرینی است.

بر همین اساس، نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری با ایجاد پاویون منتورها و مشاوران به عنوان یکی از بخش‌های اصلی نمایشگاه اینوتکس 2021، زمینه‌ای را برای ارتقای توانمندی و کسب تجربه‌های ارزنده در مسیر نوآوری و کارآفرینی برای فعالان این حوزه فراهم کرد.

بخش پاویان مشاوران میزبان بخش‌ها و رویدادهای مختلفی است که در قالب برگزاری نشست‌های منتورشیپ و مشاوره با حضور منتورهای مطرح زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، شکل می‌گیرد. علاقمندان به آشنایی با ره و روش کسب و کار نوآورانه و فناورانه می‌توانند بر بستر نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری به صورت رایگان در این بخش شرکت کنند.

این قسمت از نمایشگاه اینوتکس 2021 به‌صورت حضوری در محل برگزاری نمایشگاه پارک فناوری پردیس و آنلاین از طریق پلتفرم نمایشگاه اینوتکس 2021 میزبان علاقمندان خواهد بود.

پاویون منتورها و مشاوران اینوتکس 2021 فرصتی است برای بنیان‌گذاران شرکت‌های خلاق، استارتاپ‌ها، اعضای فعال در کسب و کارهای نوپا و کلیه افراد فعال در زیست بوم نوآوری و فناوری تا به صورت رایگان از خدمات پاویون منتورها و مشاوران جهت توسعه و افزایش توان راهبری کسب و کار خود استفاده کنند.

در این دوره از نمایشگاه اینوتکس، خدمات مشاوره و منتورشیپ در 30 حوزه تخصصی از جمله حوزه‌های مدیریت و رهبری کسب و کار، توسعه کسب و کار، بازاریابی دیجیتال، بلاکچین و ... ارائه می شود.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی پاویون مشاوران نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری 2021 بر اساس حوزه‌های انتخابی، منتور مورد نظر خود را انتخاب و زمان مشاوره را رزرو کنند.

نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2021، روزهای 28 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری در پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود و میزبان فعالان زیست‌بوم نوآوری ایران و سایر کشورها خواهد بود.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/24

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
داده نما: شتاب حرکت فناوری‌های حوزه شناختی
داده نما: شتاب حرکت فناوری‌های حوزه شناختی
99/02/15 - 12:07
برقراری ارتباط ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران حوزه کامپوزیت
برقراری ارتباط ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران حوزه کامپوزیت
96/03/06 - 13:40
هفدهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو برگزار شد
هفدهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو برگزار شد
95/05/23 - 11:22
بیشتر بخوانیم