کسب‌وکارهای دیجیتال «هوشمندانه» تبلیغ می‌شود

کسب‌وکارهای دیجیتال «هوشمندانه» تبلیغ می‌شود


زمان مطالعه : 3 دقیقه
کد خبر : 69538
تحول در سبک زندگی مردم و حضور فزاینده در فضای مجازی، کسب‌وکارهای دیجیتال را رونق بخشیده است. معرفی و تبلیغ این بازار در فضای دیجیتال راه وروش‌های تازه و خلاقانه‌ می‌طلبد. یک شرکت دانش‌بنیان، نیاز حضور اثرمند در این فضا و تعامل میان کسب‌وکارهای دیجیتال و مشتریان را پاسخ گفته است.

«یکتانت» شرکت دانش‌بنیانی است که به نیاز کسب‌وکارهای دیجیتال در فضای مجازی به خوبی پاسخ گفته است.

سید علیرضا ناظم‌زاده، مدیرعامل یکتانت هدف این شرکت دانش‌بنیان را ایجاد درآمد شفاف و منصفانه برای نمایش دهندگان و بهبود نتیجه تبلیغ کنندگان از تبلیغات آنلاین عنوان کرد و گفت: با نگاه به تبدیل شدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران، ظرف مدت چهار سال گذشته علاوه بر یکتانت سایر زیرمجموعه‌های یکتانت به منظور کامل شدن تکه‌های پازل دیجیتال مارکتینگ ایجاد شدند.

 

این فعال فناور با اشاره به‌ این‌که بزرگ‌ترین زیرساخت تبلیغات آنلاین ایران را دو بخش اصلی نمایش‌دهندگان و تبلیغ‌کنندگان شکل می‌دهد، عنوان کرد: نمایش‌دهندگان از طریق یکتانت و با نمایش تبلیغات درآمد کسب کرده و می‌توانند هزینه‌های تولید محتوا و ادامه فعالیت وب‌سایت‌شان را تامین کنند و محتوای مناسب را به دست مردم برسانند.

 

به گفته ناظم‌زاده، تبلیغ‌کنندگان نیز از طریق یکتانت و با نمایش تبلیغات محصولات و خدمات‌شان در بزرگترین و معتبرترین وبسایت‌ها و خبرگزاری‌های ایرانی می‌توانند علاوه بر افزایش فروش محصولات و خدمات‌شان به افزایش آگاهی از برند نیز دست یابند.

 

از کسب درآمد 25 میلیاردی تا کارآفرینی 120 نیروی دانش‌آموخته

این فعال فناور با بیان این‌که به صورت مستقیم بیش از 120 نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برترین دانشگاه‌های کشور در یکتانت مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: این شرکت دانش‌بنیان به‌صورت غیرمستقیم برای بیش از 2000 نفر از فعالین حوزه اطلاع‌رسانی و وب اشتغال ایجاد کرده است.

ناظم‌زاده ادامه داد: یکتانت به صورت غیرمستقیم برای بیش از 5000 نفر از فعالین حوزه کسب‌وکار از طریق کمک به افزایش فروش محصولات و خدمات این کسب‌وکارها اشتغال ایجاد کرده است.

مدیرعامل یکتانت همچنین به کسب درآمد بیش از 25 میلیارد تومانی درآمد برای وبسایت‌های ایرانی اشاره کرد و گفت: از این طریق بیش از 2 میلیون دلار جلوگیری از خروج ارز از کشور صورت گرفت.

 

بهبود دوبرابری نتایج تبلیغات

مدیرعامل یکتانت، مزیت اصلی این شرکت‌ دانش‌بنیان را استفاده از فناوری روزآمد در نمایش تبلیغات دانست و گفت: این ویژگی، منجر به افزایش نتیجه‌گیری کسب‌وکارها از این تبلیغات می‌شود و همچنین، منجر به افزایش درآمد نمایش‌دهندگان تبلیغات خواهد شد. ناظم‌زاده از دیگر محصولات منحصر به فرد یکتانت نام برد و گفت: تبلیغات هدف‌گذاری مجدد(Retargeting)، کلیدواژه‌ای، موضوعی برای اولین بار توسط یکتانت عرضه شدند.

 

ناظم‌زاده با اشاره به این‌که محصولات یادشده با بررسی نمونه‌های برتر خارجی بومی‌سازی شدند، ادامه داد: کسب‌وکارها از طریق این تبلیغات توانسته‌اند نتیجه‌بخشی تبلیغات خود را تا بیش از دو برابر بهبود دهند.

 

این فعال فناور یکی از مهم‌ترین ضرورت‌ها برای جهش در تولید را ایجاد بستری مناسب برای فروش محصولات ایرانی دانست و گفت: برای افزایش فروش این محصولات یکتانت بستری مناسب را برای دسترسی به بیش از 100 میلیون دستگاه از مخاطبان ایرانی را ایجاد کرده است که از طریق این ظرفیت می‌توان به این هدف بزرگ و مهم ملی دست یافت.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

اخبار مرتبط

* خدمات توانمند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت برخط تشریح شد

* فراخوان شناسایی و حمایت از شرکت‌های خلاق حوزه ICT منتشر می‌شود

* سامانه برنامه توسعه زيست‌بوم شركت‌هاي خلاق به بهره‌برداري رسيد

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم