۵ شرکت دانش بنیان  و فناور توانمندی‌هایشان را در فرآوری ارائه می‌کنند

۵ شرکت دانش بنیان و فناور توانمندی‌هایشان را در فرآوری ارائه می‌کنند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 89380
رویداد هم‌رسانی نیازها و فناوری‌های دایان با محوریت زنجیره فرآوری مواد معدنی، برگزار خواهد شد تا ایده‌های نوآورانه و فناورانه به نیازها برسد.

چهارمین رویداد همرسانی «دایان» با حمایت طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، مرکز نوآوری ایمینو و با محوریت توسعه بازار و تجاری‌سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان حوزه فرآوری با حضور سیاستگذاران دولتی، بخش خصوصی و دیگر بازیگران این عرصه برگزار می‌شود.

توانمندی‌های ۵ شرکت دانش‌بنیان‌ حوزه فرآوری و چالش‌های فناورانه این بخش زیر ذره‌بین نخبگان معدن و صنایع معدنی قرار می‌گیرد.

در این رویداد نوآوران و مدیران بخش معدن و صنایع معدنی کشور حضور خواهند داشت و ظرفیت ها و توانمندی‌های شرکت فناور و دانش بنیان فعال در عرصه فرآوری، فرصت‌ها و چالش‌های فناورانه آن‌ها مطرح می‌شود و احصای نیاز واحدهای تولیدی و تسهیلگری ارتباط میان نوآوران، مدیران و سیاستگذاران مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

ارائه توانمندی‌های فناورانه در عرصه فرآوری

با توجه به اینکه فرآوری، در زنجیره ارزش صنایع معدنی در مقایسه با اکتشاف و استخراج، پتانسیل بالایی در ایجاد ارزش‌افزوده دارد، طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ( ایمینو) درصدد است با همکاری و هم افزایی واحدهای فرآوری کشور بستر ترویج فناوری و طرح های نوآورانه و جذب آنها در صنایع وابسته به بخش معدن را فراهم کند.

از این رو در رویداد همرسانی «دایان۴» ۵ شرکت فناور و دانش بنیان فعال در این عرصه حضور پیدا خواهند کرد تا توانمندی‌های خود را شرح دهند و چالش های خود در توسعه بازار مطرح کنند.

این رویداد سه شنبه ۲۹ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر در سالن همایش ایمیدرو برگزار و حضور آنلاین برای همه علاقمندان آزاد است.

 

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

24#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
دانش‌آموختگان نانوفناوری پزشکی گرد هم می‌آیند تا توانمندی‌هایشان را به اشتراک بگذارند
دانش‌آموختگان نانوفناوری پزشکی گرد هم می‌آیند تا توانمندی‌هایشان را به اشتراک بگذارند
00/01/24 - 13:07
میکروارگانیسم‌هایی‌ که سلامتی را فرآوری می‌کنند
میکروارگانیسم‌هایی‌ که سلامتی را فرآوری می‌کنند
95/11/09 - 10:55
کمک به تولید نان‌های غنی با فرآوری سبوس غلات
کمک به تولید نان‌های غنی با فرآوری سبوس غلات
95/07/28 - 11:51
بیشتر بخوانیم