70چالش مهم صنعتی شناسایی شد تا فناوران به آنها پاسخ دهند

70چالش مهم صنعتی شناسایی شد تا فناوران به آنها پاسخ دهند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 72512
«ایران‌جهش» رویدادی فناورانه برای پاسخ به مشکلات صنایع است که با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برگزار می‌شود.

رویدادی فناورانه برای ایجاد ارتباطی دو سویه بین ایده‌پردازان و خط تولید برگزار می‌شود. «ایران‌جهش»  شکوفایی استعدادها و استفاده از نیروی انسانی را هدف گرفته است. این کار برای بهینه‌سازی تولید و کسب‌وکار در حوزه‌های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع ریلی، قطارمترو، لوکوموتیو، صنایع آلومینیوم، لوازم خانگی و دیگر محصولات فناورانه انجام می‌شود.

70 نیاز فناورانه صنعتی شناسایی شده و در این رویداد ارائه خواهد شد تا فناوران با راه‌کارهای نوآورانه خود به این چالش‌ها پاسخ دهند. شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع کوچک و بزرگ، پارک‌های فناوری و مراکز نوآوری به حضور در این رویداد دعوت هستند. ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه اراک، دانشگاه‌های منطقه مرکزی و موسسه آموزشی تحقیقاتی صنایع دفاعی و سازمان صنعت و معدن استان مرکزی از حامیان برگزاری رویداد ایران‌جهش هستند.

ایران جهش درگاهی شتاب‌دهنده به نیازهای صنعتی در حوزه پژوهش و نوآوری است و بستری برای ارتباط میان ایده‌ها و راه‌حل‌ها برای حل مشکلات صنایع مختلف کشور فراهم کرده است. این رویداد کمک می‌کند تا به چالش‌های مطرح در حوزه‌های ذکر شده با ارائه ایده‌های هدفمند و نوآورانه افراد پاسخ داده شود. در این رویداد شرایط برای عقد قرارداد بین صاحبان ایده و صنایع فراهم است.

ایران جهش کار خود را آغاز کرده است و به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی، به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند برای پاسخ به چالش‌های مطرح شده به سایت این رویداد مراجعه کنند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
دوقلوزايي گوسفندان ايراني با انجام جهش‌هاي موثر
دوقلوزايي گوسفندان ايراني با انجام جهش‌هاي موثر
97/09/07 - 11:45
هم‌اندیشی محققان برتر کشور گامی به سوی توسعه تحقیقات تحول‌آفرین
هم‌اندیشی محققان برتر کشور گامی به سوی توسعه تحقیقات تحول‌آفرین
96/12/09 - 10:43
جامعه با رشد درک علمی به سمت فرهیختگی حرکت می‌کند
جامعه با رشد درک علمی به سمت فرهیختگی حرکت می‌کند
96/10/27 - 14:46
بیشتر بخوانیم