دستاورد| قطع سریع خونریزیهای شدید با محصول هموستاز ایرانی
بندآورندههای پیشرفته موضعی خونریزی، محصولی راهبری در صنعت پزشکی است که متخصصان یک شرکت دانشبنیان در شتابدهنده فناوری فراز گامهای نهایی در مسیر تجاریسازی آن را طی میکنند.
دستاورد| تولید کمپرسورهای صنایع فولاد و قطعات جانبی آنها در کشور
در شرایطی که تحریمها مانع از تامین کمپرسور و قطعات صنعتی آن از سه کشور آمریکا، ژاپن و آلمان شده بود، با تلاش و توفیق دانشبنیانها در تولید این کمپرسورها و تامین قطعات مورد نیاز آن، صنعت فولاد در این حوزه بی نیاز شد.
در بازدید هیات پاکستانی از آی هیت مورد تاکید قرار گرفت
افزایش همکاریهای علمی و فناوری میان ایران و پاکستان
هیات بلندپایه ۱۶ نفرهای از روسا و اساتید دانشگاههای پاکستان به ریاست مشاور عالی وزیر علوم آن کشور از خانه نوآوری و فناوری ایران(آی هیت) بازدید کردند.
رونمایی از ۲۳ قلم دارو و تجهیزات پزشکی در دومین نمایشگاه محصولات سلامت بنیان
در افتتاحیه دومین دوره نمایشگاه محصولات دانشبنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی (سلامت بنیان) که صبح امروز با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، وزیر بهداشت و جمعی دیگر از مسوولان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، ۱۱ محصول فناورانه دانشبنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و ۱۲ محصول فناورانه در حوزه دارو رونمایی شد.
دهقانی خبر داد
افزایش سه برابری صادرات دانشبنیانها نسبت به سال گذشته تا پایان امسال
دومین نمایشگاه محصولات دانشبنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان رییسجمهور افتتاح شد.
فراخوان طراحی و توسعه «سیستم جستوجوی یکپارچه» سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
ستاد توسعه اقتصاد دانشبنیان دیجیتال طی فراخوانی، طراحی و توسعه «سیستم جستوجوی یکپارچه» سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را به متقاضی منتخب واگذار میکند.
فراخوان طراحی و توسعه دستیار هوشمند بانکی
فراخوان طراحی و توسعه دستیار هوشمند بانکی در قالب برنامه حمایت از پژوهش عمیق شرکتهای دانشبنیان بنیاد ملی علم ایران منتشر شد.
دهقانی با اشاره به گرایش 34 میلیون ایرانی به بازیهای رایانهای:
سه میلیارد نفر - دقیقه بازی رایانهای، ظرفیتی خارقالعاده برای فرهنگسازی و خلق ارزش افزوده است
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییسجمهوری با اشاره به گرایش 34 میلیون ایرانی به بازیهای رایانهای و ظرفیتهای بالقوه کشور در حوزههای فرهنگ، تاریخ و ادبیات و نیروی انسانی جوان بر ضرورت سرمایهگذاری هرچه بیشتر در این صنعت خلاق تاکید کرد.