عملکرد دولت سیزدهم در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
در هفدهمین شماره «پیشران» بررسی شد

عملکرد دولت سیزدهم در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 97556
هفدهمین شماره «پیشران»، ضمیمه فناوری و نوآوری روزنامه «جام جم» با نگاهی به عملکرد دولت سیزدهم در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور منتشر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ضمیمه «پیشران» به همت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود.

گزارش اصلی تازه ترین شماره «پیشران» با عنوان «گام‌های ماندگار پرچمدار دیپلماسی فناوری» به بررسی عملکرد دولت رئیس جمهور شهید در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اختصاص دارد. 

گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدکننده میکروخازن‌های صنعتی، یادداشت حقوقی با موضوع«دریافت جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری در شهرها»، نگاهی به برنامه‌ها و حمایت‌های ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک به همراه یادداشتی ازبهروز مینایی، دبیر این ستاد، نگاهی به ظرفیت‌های صنعت تولید ابزارهای دیجیتال برای کسب و کارها در گفت‌و‌گو با مدیرعامل یک شرکت خلاق فراهم کننده بستر راه اندازی و توسعه وب سایت در قالب های فروشگاهی، آموزشی، شرکتی و خبری، گزارشی از خانه خلاق و نوآوری اروند - فعال در حوزه گردشگری - برخی دیگر از مطالب تازه ترین شماره ضمیمه «پیشران» را تشکیل می دهند.

تازه ترین شماره پیشران را در نشانی اینترنتی https://www.jamejamdaily.ir/?nid=6781&type=8 دریافت کنید.

انتهای پیام

بیشتر بخوانیم