«پیشران» نوآوری و فناوری در ایستگاه دهم

«پیشران» نوآوری و فناوری در ایستگاه دهم


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 95610
دهمین شماره «پیشران»، ضمیمه روزنامه «جام جم» با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با رویکرد بازتاب تازه‌ترین تحولات زیست بوم فناوری و نوآوری کشور منتشر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ضمیمه «پیشران» روزنامه «جام جم» به همت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود.

 

گزارش اصلی دهمین شماره «پیشران» با عنوان «نکست، پیشتازی در فناوری‌های نوظهور» به گزارشی از روند برگزاری نخستین جایزه ملی فناوری«نکست»(نوآوری کارآفرینان سرآمد توسعه) اختصاص دارد. جایزه ملی فناوری نکست، برنامه جدیدی از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری است که قرار است به عنوان رویدادی سالانه به تعالی و تسریع رشد زیست بوم نوآوری کشور در حوزه فناوری‌های نوظهور کمک کند. نخستین دوره این جایزه، 23 تا 25 بهمن ماه جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گفت‌وگو با هم‌بنیان‌گذار شرکت دانش بنیان فعال در حوزه طراحی و تولید سامانه‌ شبیه‌ساز عرشه و موتور کشتی و مدیر عامل شرکت تولید بذر گیاهان زراعی و دارویی، یادداشت حقوقی با موضوع «درگاه حل و فصل مشکلات بیمه‌ای»، نگاهی به مهمترین اقدامات و چالش های ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات به همراه یادداشتی از سید محمد کرباسی، دبیر این ستاد، گفت‌وگوی اختصاصی با بنیانگذار شرکت دانش بنیان ایتالیایی فعال در حوزه چاپ سه بعدی ساختمان، نگاهی به ظرفیت‌های تولید و طراحی تجهیزات کمک آموزشی در گفت‌وگو با مدیرعامل یک شرکت خلاق، معرفی کارخانه نوآوری مشهد برخی دیگر از مطالب تازه ترین شماره ضمیمه «پیشران» را تشکیل می دهند.

برای دریافت پیشران دهم اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام

بیشتر بخوانیم