امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دانشگاه علم و صنعت ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دانشگاه علم و صنعت ایران


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 92550
توافق‎نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و دانشگاه علم و صنعت ایران به امضا رسید.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری این تفاهم‌نامه با موضوع حمایت از ایفای نقش موثر دانشگاه علم و صنعت ایران در دستیابی به مرجعیت علمی، توسعه علم و دستاوردهای علمی فاخر، توسعه فناوری و تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان و فناورانه، جذب نخبگان و توسعه زیرساخت آزمایشگاهی و پارک علم و فناوری به امضای منصور انبیاء، رئیس دانشگاه  و فرج‌الهی، رئیس مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری رسید.

در جلسه امضای تفاهم‌نامه، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مشایخ، سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، صادق‌زاده، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته، یونسیان، معاون پژوهشی و تعاملات صنعتی و بوترابی معاون فناوری، نوآوری و کارآفرینی دانشگاه علم و صنعت ایران و جمعی از مدیران معاونت پژوهشی دانشگاه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در ابتدای جلسه که عصر چهارشنبه در محل دانشگاه علم و صنعت برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران موجی از نور خورشید اسلام بود که ظرفیت و فرصت‌های بسیاری را برای علم و کشور ایجاد کرد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم جزو نهادهایی است که پس از انقلاب ایجاد شده و در این سال‌ها بسیار خوش درخشیده است. این مجموعه با نگاه ویژه‌ به موضوعات علمی، شتاب‌دهنده‌ها و حمایت از آنها و ظرفیت‌هایی که ایجاد کرده، منشاء اقتدار، پیشرفت و حرکت با سرعت پیشرفت علمی کشور بوده که قطعاً جزو آثار و برکات انقلاب و نظام اسلامی است.

در ادامه، دکتر انبیاء، رئیس دانشگاه به جایگاه دانشگاه علم و صنعت ایران و سوابق همکاری‌های موفق دانشگاه و معاونت علمی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: امضاء این تفاهم نامه را برای کشور و دانشگاه‌ به فال نیک می‌گیریم. دانشگاه علم و صنعت ایران، پتانسیل، توانایی و نقش آفرینی خود را در سال‌های گذشته نشان داده است و قطعاً این قبیل اقدامات و همکاری‌های علمی در راستای استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم