بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته افتتاح شد
با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته افتتاح شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 98208
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، امروز همزمان با آغاز به کار بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته ایران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته، امروز 30 تیرماه با حضور  معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

این دور از نمایشگاه  با شعار «خوراک دام، محور توسعه پایدار» در حالی برگزار می شود که  سه کشور چین، ترکیه و روسیه به صورت پاویون و نمایندگان 14 شرکت خارجی از  آلمان، سوئیس، روسیه، کانادا، هلند، فرانسه، دانمارک، استونی، مالزی، اسپانیا، هند، برزیل  و ... ۳۹ سفیر و ۱۱ هیئت تجاری از کشورهای همسایه در این رویداد حضور خواهند داشت. همچنین ۴۰۰ شرکت داخلی نیز در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می توان به داروهای دامپزشکی، واکسن، ضدعفونی کننده، مکمل و کنسانتره، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و طیور و افزودنی ها، مکمل های دام و طیور، تجهیزات، لوازم مرغداری، ماشین آلات دامپروری، ماشین آلات صنعتی و کشتارگاهی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و ... اشاره کرد.

گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته از ۳۰ تیر تا ۲ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت 8 تا 15 در سالن های نمایشگاهی ۳۱-۳۵- ۳۸- A۳۸- ۳۸b- ۴۰- ۴۱- ۴۴ و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

#15

 

تصاویر

بیشتر بخوانیم