بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال افتتاح شد
با حضور معاون علمی رئیس جمهور

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال افتتاح شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 95112
بیست و چهارمین نمایشگاه ایران تلکام با حضور ده ها شرکت‌ داخلی و خارجی و هیات‌های تجاری از ۹ کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی ،فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال) با شعار تحول دیجیتال و اتصال پذیری و با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور آغاز به کار کرد.
نمایشگاه «ایران تلکام» یکی از بزرگ‌ترین رویدادها و گردهمائی‌های مخابراتی کشور به شمار می‌رود؛ در بخشی از این نمایشگاه نیز پاویونی برای رونمایی از محصولات دانش‌بنیان درنظر گرفته شده است.
شش سالن در نمایشگاه بین‌المللی به برگزاری این نمایشگاه اختصاص یافته و شرکت‌های متعدد در حوزه دانش‌بنیان، نوآور، شتاب‌دهنده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال، پارک‌های فناوری، تولیدکنندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار و دیگر شرکت‌ها در آن حضور دارند. 
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه احمدرضاعلامه طباطبایی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی اظهار کرد: نمایشگاه تلکام زیر بنایی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع را در برگرفته و در این نمایشگاه شاهد رشد ۱۲۵ درصدی نسبت به سال‌های گذشته بودیم.
در ادامه سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشین‌‌‌آلات و تجهیزات وزیر صمت علاوه بر اینکه از تولید بیش از ۶۰۰ دستگاه ماشین در هپکو در سال جاری خبر داد و افزود: شرکت هپکو سال‌های متمادی تعطیل بوده اما در سال ۱۴۰۱ صد در صد رشد تولید ماشین های معدنی را در این مجموعه داشتیم.

وی در ادامه بر تولید صادرات‌گرا تاکید کرد و افزود: تولید صادرات محور نیازمند بلوغ در کیفیت و قیمت است تا بتوان در بازار جهانی رقابت کرد.

نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال که شنبه ۲ دی ماه آغاز به کار کرده تا ۵ دی‌ماه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان فعالان حوزه مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
#۲۰

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم