تور رسانه‌ای معاونت علمی با «نکست» به اصفهان رسید

تور رسانه‌ای معاونت علمی با «نکست» به اصفهان رسید


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 96124
در راستای برگزاری تورهای ماهانه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از دستاوردهای دانش بنیان و کلان پروژه‌های حوزه فناوری و نوآوری که به ابتکار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تابستان امسال به طور مستمر در حال برگزاری است، تیمی از خبرنگاران جهت بازدید از شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور و دستاوردهای شاخص نوآوری و فناوری اصفهان به این استان اعزام شده‌اند.

تور فناورانه اصحاب رسانه به استان اصفهان به منظور آشنایی مستقیم فعالان رسانه‌ای حوزه علم و فناوری با دستاوردها، پیشرفت‌ها و مسائل زیست بوم فناوری و نوآوری از روز سه شنبه اول اسفندماه آغاز و تا جمعه ۴ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

این تور با هدف آشنایی اصحاب رسانه با اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان و انعکاس آن در تولیدات رسانه ای و تصویری در حال برگزاری است.

همزمانی این تور چهار روزه با اختتامیه نخستین رویداد جایزه ملی فناوری «نکست» که عصر چهارشنبه  با حضور معاون علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در اصفهان برگزار می شود فرصتی برای آشنایی خبرنگاران با توانمندی‌های شرکت‌های پیشرو در توسعه فناوری است.

اولین دوره رویداد و نمایشگاه جایزه ملی فناوری نکست (نوآوری کارآفرینان سرآمد توسعه) با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از روز سه‌شنبه، اول اسفندماه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز به کار کرده و تا روز چهارشنبه، دوم اسفندماه، ادامه خواهد داشت. در انتهای این رویداد برندگان نخستین جایزه ملی فناوری نکست در حوزه‌های «هوش مصنوعی، رباتیک و صنعت»، «اتصال‌پذیری، ارتباطات و میکروالکترونیک» و «زیست‌فناوری و زیست مهندسی» معرفی و تقدیر می شوند.

جشنواره و نمایشگاه جایزه ملی فناوری، کارگاه آموزشی رصد توسعه و مدیریت دارایی های فکری پیشران توسعه فناوری های نوظهور، رویداد تامین مالی جمعی، رویداد کاشتن برای آینده با موضوع هوش مصنوعی، رباتیک و صنعت ۴، اتصال پذیری، ارتباطات، و میکروالکترونیک از جمله رویدادهای جانبی نکست در روز سه شنبه اول اسفندماه بود که در برج فناوری شهرک برگزار شد.

رویدادهای دریچه ای به آینده با موضوع اتصال پذیری، ارتباطات و میکروالکترونیک، هوش مصنوعی، رباتیک و صنعت ۴ و زیست فناوری و زیست مهندسی  نیز از برنامه‌های جانبی نکست در روز دوم رویداد است که در سالن سروش شهرک علمی در حال برگزاری است.

#۲۰

 

تصاویر

بیشتر بخوانیم