حمایت معاونت علمی، رمز موفقیت بانوان فعال در عرصه دانش بنیان ها است
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

حمایت معاونت علمی، رمز موفقیت بانوان فعال در عرصه دانش بنیان ها است


زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
کد خبر : 92568
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر افزایش مشارکت زنان در عرصه‌های علمی، گفت: حمایت معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری رمز موفقیت بانوان فعال در عرصه دانش بنیان ها است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، انسیه خزعلی در بازدید از نمایشگاه “روایت خدمت” با حضور در غرفه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از دستاوردهای معاونت بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات معاونت علمی قرار گرفت.

وی با تاکید بر نقش بانوان در پست های مدیریتی و اجرایی کشور گفت: تعداد مدیران خانم فعال در شرکت های دانش بنیان و افزایش فزاینده آمار آنها نسبت به گذشته، جای افتخار دارد.

خزعلی با بیان اینکه بسیاری از نیازهای کشور با تولیدات شرکت‌های دانش بنیان قابل تامین است، افزود: با توجه به ارتباط دائمی من با دانشگاه ها و معاونت علمی، و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، امروز قاطعانه می‌توانم بگویم ما در زمینه شرکت های دانش بنیان، شاهد پیشرفت بسیار ارزشمندی هستیم و این موضوع جای تحسین دارد؛ به همین علت است که معتقدم «عدو شود سبب خیر، گر خدا خواهد.»

20#

انتهای پیام

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم