دستاوردا اختراع و تولید نخستین دستگاه جوشکاری لوله‌های پلی اتیلنی

دستاوردا اختراع و تولید نخستین دستگاه جوشکاری لوله‌های پلی اتیلنی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 98429
شرکت «بنیان اتصال آراد» با اختراع دستگاه جوشکاری لوله‌های پلی‌اتیلن، گامی بزرگ در جهت ارتقای صنعت اتصال لوله‌های آب و گاز برداشته است.

امیر مصطفی‌پور‌اصل، مدیرعامل شرکت دانش بنیان «بنیان اتصال آراد» در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اظهار داشت: این دستگاه نوآورانه با رفع مشکلات و محدودیت‌های روش‌های سنتی، امکان اتصال سریع، آسان و ایمن لوله‌های پلی‌اتیلن را فراهم می‌کند و منجر به صرفه‌جویی در زمان، هزینه و افزایش ایمنی خطوط انتقال آب و گاز می‌شوددر حالی که روش‌های قدیمی موجود با مشکلات و محدودیت‌های متعددی همراه بودند، دستگاهی را طراحی و تولید کرده‌ایم که می‌تواند لوله‌های انتقال آب و گاز را با بالاترین کیفیت و بدون هیچ‌گونه مشکلی جوشکاری کند. دستگاه جوشکاری اربیتال لوله های پلی اتیلنی به روش اصطکاکی اغتشاشی حرارتی، نمونه مشابهی در جهان ندارد و تمام مراحل طراحی، ساخت و تولید آن در مجموعه ما انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از این دستگاه نوآورانه، می‌توانیم به سرعت و به آسانی لوله‌های پلی‌اتیلن را به هم متصل کنیم، که این امر منجر به صرفه‌جویی در زمان، هزینه و افزایش ایمنی در خطوط انتقال آب و گاز می‌شود..

مصطفی‌پور‌ اصل در خصوص بزرگ‌ترین یا مهم‌ترین دستاورد این مجموعه بیان کرد: استقبال بسیار خوب از این دستگاه جوشکاری در نمایشگاه‌ها حاصل کیفیت عالی دستگاه است. افراد متخصص با دیدن این دستگاه، ما را تحسین می‌کنند و این رضایتمندی و تحسین، بزرگ‌ترین دستاورد مجموعه ما می‌باشد.

وی در خصوص رقم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه گفت: در مجموعه ما به صورت مستقیم ۱۲ نفر مشغول به کار هستند و غیرمستقیم ۲۰ نفر با ما همکاری می‌کنند.

مصطفی‌پور‌ اصل اطلاع رسانی مناسب در خصوص تسهیلات و وام های پرداختی به شرکتهای دانش بنیان را از انتظارات این شرکت از معاونت علمی عنوان کرد. 

انتهای پیام

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم