دستاوردهای چشمگیر معاونت علمی، نشانگر قدرت جوانان نخبه ایرانی در فتح قله های علم و فناوری است
سخنگوی دولت:

دستاوردهای چشمگیر معاونت علمی، نشانگر قدرت جوانان نخبه ایرانی در فتح قله های علم و فناوری است


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 92590
سخنگوی دولت با اشاره به حضور چشمگیر محصولات دانش بنیان در نمایشگاه روایت خدمت اظهار داشت: فعالیت های معاونت علمی و فناوری به روشنی نشان دهنده این است که برای جوانان نخبه ایرانی نه تنها هیچ بن بستی در حوزه علم و تکنولوژی وجود ندارد بلکه هر جایی را که ضرورت داشته باشد فتح می‌کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، علی بهادری جهرمی که روز دوشنبه همزمان با سومین روز از نخستین دوره نمایشگاه روایت خدمت از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد با اشاره بر اینکه در تمام غرفه های نمایشگاه “روایت خدمت”، تولیدات دانش بنیان ها به چشم می خورد اظهار داشت: با توجه به جایگاه فرابخشی که معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری دارد شخصا در تمام نمایشگاه هایی که برگزار کرده اند، حضور داشتم و از تمام بازدید ها انرژی خوبی دریافت کرده ام.

وی ادامه داد: امروز نیز  محصولات دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در تمام غرفه های نمایشگاه ردی به جای گذاشته بود. می‌توانم بگویم غرفه ای نبود که محصولات دانش بنیان در آن دیده نشود. اگر بخواهم با مثالی این موضوع را بیان کنم در بازدیدی که از غرفه ستاد مدیریت بحران داشتم، پهبادی برای شناسایی میزان تخریب ها معرفی شد که محصول دانش بنیان ها بود. همچنین در حوزه نفت و گاز، انرژی، بهداشت و درمان و … هم محصولات دانش بنیان متعددی دیده می‌شد. 

سخنگوی دولت در پایان تصریح کرد: فعالیت های معاونت علمی و فناوری به روشنی نشان دهنده این است که برای جوانان نخبه ایرانی، نه تنها هیچ بن بستی در حوزه علم و فناوری وجود ندارد بلکه هر جایی را که ضرورت داشته باشد فتح می‌کنند.
 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم