رویداد کارآفرینی مسئله محور «خودمختاری ناوگان بدون سرنشین دریایی» برگزار می شود

رویداد کارآفرینی مسئله محور «خودمختاری ناوگان بدون سرنشین دریایی» برگزار می شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 91984
رویداد کارآفرینی مسئله محور با عنوان «خودمختاری ناوگان بدون سرنشین دریایی» اوایل مهرماه سال 1402 در شهر بوشهر برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محورهای این رویداد شامل طراحی مفهومی ناوگان بدون سرنشین، رانش خودران، ارتباطات و انتقال داده، معماری ناوگان پشتیبانی از ناوگان خودمختار، موقعیت یابی استقرار، سیستم‌های چند خودرویی، رباتیک منبع باز، تولید و تکثیر دقیق و سریع، میدان‌های تست و آزمون محصولات و ارزیابی مناطق برای استقرار ناوگان بدون سرنشین است.

با توجه به بلوغ فناوری ها، شکل دهی انقلاب چهارم صنعتی با شتاب بسیاری در جهان رو به صعود است همچنین رشد و تجاری سازی فناوری های هوشمند سازی و خود مختاری به گونه ای است که محصولات این حوزه در بخشهایی از جهان در قالب خدمات عمومی و حمل و نقل قابل مشاهده است.

مرکز نوآوری دریایی نداجا و کارخانجات نوآوری صنایع دریایی ایران با همکاری شتابدهنده ایده بان در نظر دارند تا در سال "مهار تورم، رشد تولید" با هدف تجارت سازی ایده ها و محصولات فناورانه در جهت حل نیازهای واقعی صنایع دریایی کشور، رویداد خودمختاری ناوگان بدون سرنشین دریایی را برگزار کنند.

آخرین مهلت ارسال طرح ها و ایده ها، دهم شهریورماه امسال اعلام شده است. علاقمندان جهت ثبت نام در رویداد به نشانی https://idehban.ir/mufae/ مراجعه کنند.

 
 
نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم