معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند شرق کشور به صنایع بزرگ
در راستای توسعه بازار محصولات فناورانه صورت می‌گیرد

معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند شرق کشور به صنایع بزرگ


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 97780
کمیسیون تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی با همکاری زیست بوم فن آوری و نوآوری شرق کشور در نظر دارد تا با معرفی شرکت های دانش بنیان توانمند به صنایع بزرگ کشور، گامی در توسعه بازار محصولات فناورانه بردارد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، احسان سابقی‌نیا، رئیس کمیسیون تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان استان خراسان رضوی گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید ملی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته همواره بر آن تاکید کرده‌اند از جمله محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده صنایع بزرگ و دولتی از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، موضوع دیگری است که در اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آمده و درصدد هستیم با همکاری نهادهای مربوطه به سهم خود گامی در راستای تحقق آن برداریم.

سابقی‌نیا خاطرنشان کردند: اگرچه شرکت‌های دولتی و خصوصی نسبت به استفاده از محصولات دانش‌بنیان داخلی علاقه‌مند هستند، اما شناسایی شرکت‌های توانمند و محصولات آن‌ها، موضوعی است که باعث شده تولیدات مذکور آن طور که باید تجاری‌سازی نشوند.

وی، ایجاد یک بانک اطلاعاتی از شرکت‌های فناور، محصولات و ظرفیت‌ها را یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: این بانک در نهایت به صنایع بزرگ چه در داخل آستان قدس رضوی و چه خارج از آن معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانیم