system
تسهیل خدمت‌ رسانی موکب‌ ها با سامانه ایرانی برنامه ریزی منابع سازمانی
 تسهیل خدمت‌ رسانی موکب‌ ها با سامانه ایرانی برنامه ریزی منابع سازمانی
دانش بنیان ها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین

تسهیل خدمت‌ رسانی موکب‌ ها با سامانه ایرانی برنامه ریزی منابع سازمانی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 92725
یک شرکت خلاق برای تسهیل خدمات‌ موکب داران موفق به ایجاد یک سامانه برنامه ریزی منابع انسانی شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این محصول که رایینش نام دارد، یک سرویس سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی(ERP) ماژولار است و بسیاری از فرایندهای انواع دستگاه‌های خدمت رسان از موکب داران، تا سازمان‌های پشتیبان لجستیکی و سازمان ها و نهادهای دیگر همچون هلال احمر، ستادهای اربعین، مجموعه های دارای چندین موکب و یا دارای تنوع خدمات و .. را پشتیبانی و سازماندهی و متصل می‌نماید.

شرکت دانش‌بنیان مهرپارس، یک شرکت خصوصی دارای رتبه ۲ انفورماتیک با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تولید زیرساخت‌های پیشرفته فناوری اطلاعات و ارتباطات است و حوزه‌های متنوع فعالیت از طراحی، پیاده‌سازی و تولید سامانه‌های پیشرفته ملی کشور تا محصولات مختلف به ویژه در زمینه زیرساخت‌های پیشرفته آموزش مجازی و سامانه‌های مدیریت منابع سازمانی را دربر می گیرد.

 محمد حسن سمتی، مدیر عامل شرکت مهندسی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات مهرپارس، در خصوص کاربرد این محصول چند زبانه (پشتیبانی همزمان زبانهای فارسی، انگلیسی و عربی) گفت: «سامانه در قالب بازارگاهی(marketplace)  در اختیار مجموعه‌ها قرار می‌گیرد و هر یک دسترسی‌های اختصاصی و مستقل دارند و امکان ارتباطات بین سازمان‌ها با اختیار خودشان وجود دارد».

وی در خصوص خدماتی که این سامانه ارائه می‌کند، افزود: «از کاربردهای این سامانه، مدیریت موجودی و انبار است و طی آن، انواع فرایندهای انبارداری از رسید، حواله و کدینگ تا اخطار کاهش موجودی و یا درخواست تامین از تامین کنندگان مشخص تا تامین‌کنندگان نیازمند استعلام قیمت و ...  را پوشش می‌دهد.

مدیریت پروژه و فعالیت‌ها، کارکرد دیگری است که این سامانه در دستور کار دارد و در کنگره عظیم اربعین از فرایندهای پیش از اربعین تا همزمان با آن و پس از آن مجموعه های مختلف نیازمند برنامه‌ریزی، مدیریت و کنترل کارها و ارجاع به افراد و نظارت بر روند اجرا هستند که این ماژول به خوبی برای انواع مدیریت‌ها کاربرد دارد.»

وی مدیریت حمل و نقل را نیز از دیگر خدمات این سامانه برشمرد و افزود: «ماژول مدیریت حمل و نقل، می‌تواند اطلاعات کلیه فرایندهای حمل و نقل از تامین وسیله تا مدیریت ارجاع و حتی نگهداری و تعمیرات  نماید.»

او در نهایت از دیگر امکانات این سامانه مدیریت منابع انسانی و ارتباطات داخلی را مدیریت ارتباط با مشتری برشمرد و گفت: « مجموعه این کارکردها، فعالیت هایی مانند مدیریت اسکان در موکب تا ارائه محصولات به مخاطبان و یا فعالیت های فرهنگی و ...تسهیل می‌کند».

گفتنی است که این سامانه با پشتوانه تجربیات شرکت دانش بنیان مهرپارس در اجرا و اتصال به انواع APIهای دولت الکترونیک می تواند مشکل استعلامات و مدیریت مجموعه‌ها ضمن حفظ استقلال کاری ایشان را فراهم آورد.

#15

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: