system
طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی با توجیه اقتصادی در 3 حوزه داوری می‌شود
 طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی با توجیه اقتصادی در 3 حوزه  داوری می‌شود
در پی برگزاری چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت"؛

طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی با توجیه اقتصادی در 3 حوزه داوری می‌شود


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 36145
چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، در بخش طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه به دنبال طرحی است که توجیه اقتصادی داشته باشد که این طرح‌ها در 3 بخش مجزا داوری و ارزیابی می‌شوند.


چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، در بخش طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه به دنبال طرحی است که توجیه اقتصادی داشته باشد که این طرح‌ها در 3 بخش مجزا داوری و ارزیابی می‌شوند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ ولی الله خسروی دبیر بخش طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" با اشاره به برنامه‌های دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت گفت: در پی برگزاری چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت"، طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی در 3 بخش مجزا همچون شرکت‌های دانش بنیان، سازمان‌های دریایی و دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی داوری می‌شود.
وی با اشاره به روند فعالیت‌های دبیرخانه  طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور افزود، ابتدا فراخوان‌های گسترده‌ای برای ارسال طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی در سیستم‌ها و کانال‌های مجازی منتشر شد و اطلاع‌رسانی فراخوان ارسال آثار  در کانال‌ها و سایت رسمی جشنواره نیز انجام‌گرفته است.  
دبیر بخش طرح‌ها و دستاوردهای دریایی چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" اضافه کرد: این دبیرخانه آئین‌نامه داوری طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی را به‌روزرسانی کرده است و به مراجع ذی‌ربط اطلاع‌رسانی شده است.
خسروی با اشاره به تنظیم تفاهم‌نامه همکاری با ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی افزود: جلسه‌ای جهت تبیین و هم‌افزایی با سازمان‌ها و مجموعه‌های دریایی کشور در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۱ در محل موسسه رده‌بندی ایرانیان برگزار شد.
وی افزود: ارسال نامه به ارگان‌های دریایی کشور مبنی بر فراخوان طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی در خصوص حمایت‌های مالی و معنوی و اهداء جوایز نیز  انجام‌گرفته است.
دبیر بخش طرح‌ها و دستاوردهای دریایی چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" ادامه داد:  همچنین به سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی جهت معرفی نماینده خود برای حضور در کمیته داوری طرح‌ها اطلاع‌رسانی شده است .
 خسروی ضمن تاکید بر پیگیری مطالب و اعلانات از طریق سایت جشنواره، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و مشارکت سازمان‌ها و مجموعه‌های دریایی کشور، ارائه طرح‌هایی مبتنی بر دانش بومی و منطبق بر ظرفیت‌های صنعتی داخلی در جشنواره امسال صورت پذیرد.
بر اساس این گزارش،  چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" 1 تا 3 آبان ماه سال جاری در تهران و با بخش‌های متنوعی ازجمله ایده بازار دریایی، طرح‌های و دستاوردهای فناورانه دریایی، مسابقات شناورهای هوشمند، مسابقات ربات‌های زیردریایی، فیلم و عکس دریا، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی، جشنواره دانش‌آموزی دریا و کارگاه‌ها و سخنرانی‌های علمی توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های دریایی کشور برگزار خواهد شد.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: