system
کیت‌های جدایش سلولی ساخته شد
 کیت‌های جدایش سلولی ساخته شد
توسط یک شرکت دانش‌بنیان ؛

کیت‌های جدایش سلولی ساخته شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 31311
یک شرکت دانش‌بنیان کیت‌های جدایش سلولی را مشابه با کیفیت نمونه آلمانی خود تولید کرده که موقع به اخذ تأییدیه سازمان انتقال خون مبنی بر صحت کارایی دستگاه و ستون های جدایش نیز شده است.


یک شرکت دانش‌بنیان کیت‌های جدایش سلولی را مشابه با کیفیت نمونه آلمانی خود تولید کرده که موقع به اخذ تأییدیه سازمان انتقال خون مبنی بر صحت کارایی دستگاه و ستون های جدایش نیز شده است.
 
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک شرکت دانش‌بنیان موقع به تولیدکننده کیت‌های جدایش سلولی شده است که کیفیت آن با مشابه کمپانی میلتنی بایوتک آلمان برابری می‌کند.
   شرکت دانش‌بنیان طب و صنعت رهیاب بر روی ساخت دستگاه، ستون‌ها و کیت‌های مغناطیسی جدایش سلولی تمرکز دارد. اساس کار این شرکت تولید طیف وسیعی از محصولات بر پایه تجربه‌ی طولانی متخصصین آن در تولید نانوذرات عامل دار شده همانند آنتی بادی‌ها، به همراه ارتقای پیوسته‌ی کیفیت از محصولات نوین خود است.
استانداردهای بالا باعث شده‌اند که این شرکت به‌عنوان یک تولیدکننده‌ی قابل‌اعتماد برای سامانه‌های تشخیص خارج از بدنی، غربالگری، برچسب‌زنی سلولی و همچنین پژوهش در زمینه‌ی روش‌های تشخیص و درمان‌های نوین باشد.
حمید دلاوری مدیرعامل شرکت این شرکت بیان کرد:  قسمتی از تحقیقات این شرکت با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی منجر به تولید و تجاری‌سازی دستگاه و ستون‌های جدایش سلولی با برند مگسیو (Magsieve) شده است . این دستگاه جایگزین بسیار مناسب برای نمونه خارجی آن یعنی محصولات شرکت  (Miltenyi Biotech) است که اقلام تولیدی آن انحصاری و بسیار گران‌قیمت هستند.
این شرکت دانش‌بنیان موفق به اخذ تأییدیه سازمان انتقال خون مبنی بر صحت کارایی دستگاه و ستون های جدایش شده است. طراحی جدید این دستگاه نسبت به مشابه خارجی علاوه بر زیبایی ظاهری، امکان استفاده راحت تر و کاربرپسندتری را نیز فراهم آورده است.
بدنه دستگاه دارای محل هایی برای قرار دادن لوله‌های فالکون با اندازه های مختلف است و ظرف جمع‌آوری محلول های شستشو می تواند بدون نیاز به استفاده از پایه و نگه‌دارنده زیر محل خروجی ستون نگه‌داشته شود.
همچنین کیت‌های جدایش سلولی طراحی‌شده توسط این شرکت قابلیت جدایش طیف وسیعی از سلول ها از جمله حذف T cells  ، B cells و دیگر سلول ها را به روش انتخاب منفی دارد.
پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: