system
ایجاد دو مرکز هم‌آفرینی در حوزه صنایع لبنی و نوشیدنی
ایجاد دو مرکز هم‌آفرینی در حوزه صنایع لبنی و نوشیدنی
طی تفاهم نامه هایی سه جانبه مقرر شد

ایجاد دو مرکز هم‌آفرینی در حوزه صنایع لبنی و نوشیدنی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 91901
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، توافق‌نامه‌های همکاری برای ایجاد مراکز هم‌آفرینی در حوزه صنایع لبنی و نوشیدنی به امضا رسید.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ظهر امروز و در ادامه نشست رؤسای پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، دو توافق‌نامه همکاری با موضوع ایجاد مرکز هم‌آفرینی در حوزه صنایع لبنی و مرکز هم آفرینی دیگری در حوزه صنایع نوشیدنی امضا کردند.

 این دو توافق‌نامه سه جانبه با محوریت ایجاد یک بستر و فضای گسترده و جامع برای فعالیت شرکت‌های توانمند و بزرگ فعال در صنعت لبنی و همچنین صنعت نوشیدنی در قالب ایجاد مراکز هم‌آفرینی بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند و شرکت  های لبنیات پاک و زمزم منعقد شد.

این توافق‌نامه‌ها با اهداف و رویکردهایی همچون استفاده از ظرفیت طرفین برای راه اندازی و بهره برداری از مرکز هم آفرینی صنایع لبنی، به اشتراک گذاری ظرفیت‌های مازاد و بدون استفاده خط تولید شرکت، توسعه محصولات و خدمات جدید، ایجاد یک فضای تعاملی با اشتراک گذاری ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها مانند منابع سرمایه گذاری فناوری خط تولید تامین کنندگان و توزیع کنندگان، توسط محمد جواد صدری‌مهر دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری و سرپرست دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری، علیرضا زاهدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند، علی جمشیدی مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت مدیره شرکت زمزم و علی عبدی مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت مدیره شرکت لبنیات پاک و در قالب دو توافق‌نامه مجزا امضا شد.  

گفتنی است، این دو توافق نامه، در راستای ابلاغ دستور العمل ایجاد مراکز هم آفرینی توسط معاونت علمی، فناوری امضا شد که بر اساس آن حمایت های معاونت علمی در بالاترین سطح آن صورت خواهد گرفت که اعمال حمایتها ناظر به عملکرد این مراکز در زمان فعالیتشان خواهد بود. همچنین اجرای جزئیات این توافق‌نامه‌ها در قالب قراردادهای مجزا و مشخص دنبال خواهند شد.

پایان پیام

#24

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: