system
بازدید معاون علمی رئیس جمهور از شرکت‌های دانش‌بنیان نمایشگاه «ایران پلاست»
بازدید معاون علمی رئیس جمهور از شرکت‌های دانش‌بنیان نمایشگاه «ایران پلاست»

بازدید معاون علمی رئیس جمهور از شرکت‌های دانش‌بنیان نمایشگاه «ایران پلاست»


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 98844
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، ضمن بازدید از محصولات و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت پلیمر در زمینه رفع نیازها و تسهیل فعالیت‌های فناورانه و توسعه محصولات ایران‌ساخت با فعالان این شرکت‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در نخستین روز فعالیت خود میزبان حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور بود.

معاون علمی رییس‌جمهور در بازدید از تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت پلیمر با فعالان دانش‌بنیان و فناور این حوزه به گفت‌وگو نشست تا زمینه رفع مشکلات این شرکت‌ها و تسهیل فعالیت‌های فناورانه و توسعه بازار این کسب و کارها فراهم شود.

فعالان شرکت‌های در این بازدید دو ساعته از دغدغه‌ها وپیشنهادهای خود در زمینه تامین مالی، تخصیص ارز، رفع مشکلات نقدینگی، تسهیل فرآیندهای تحقیق و توسعه، روندهای ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات فناورانه با معاون علمی رییس‌جمهور در میان گذاشتند و معاون علمی رییس جمهور ضمن استماع دغدغه‌ها و پیشنهادهای آنان از آمادگی و برنامه‌های معاونت علمی برای حل این مسائل گفت.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان فناور و صنعت پلیمر و پلاستیک، مستربچ و کامپاندها از 18 تا 21 شهریور ماه از ساعت 8 تا 16 میزبان علاقمندان است.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال توسعه بازار صنعت پلاستیک و پلیمر در ابعاد داخلی و بین‌المللی است و زمینه را برای تعامل بخش‌های مختلف زیست بوم صنعت و فناوری این جوزه فراهم می‌کند. این نمایشگاه، بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه شناخته می‌شود و در شمار رویدادهای معتبر این حوزه جای دارد.

#24

انتهای پیام

تصاویر

بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: