system
برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد حوزه سلامت در آسیای مرکزی
برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد حوزه سلامت در آسیای مرکزی

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد حوزه سلامت در آسیای مرکزی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 97115
پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت آسیا مرکزی - چین با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی، تیرماه ۱۴۰۳ برپا می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری، چهل و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شانگهای، برای سه روز پیاپی از ۲۶ تا ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (مطابق با ۶ تا ۸ تیرماه ۱۴۰۳) در مرکز نمایشگاه و کنوانسیون جهانی شانگهای برگزار خواهد شد.

غرفه داران و مخاطبان این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی ، آزمایشگاهی و تشخیصی، مواد اولیه پزشکی و زیستی، تجهیزات و خدمات زیبایی، بیمارستان سازی، تجهیزات توانبخشی، سلامت الکترونیک و هوش مصنوعی هستند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی بین المللی شانگهای (CMEH) یکی از رویدادهای برجسته صنعت تجهیزات های پزشکی است که به عنوان ارزشمندترین و بزرگترین رویداد این حوزه در چین شناخته میشود.

این رویداد به عنوان یک پلتفرم و فرصت منحصر به فرد برای نمایش محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازار ۱/۵ میلیارد نفری چین خواهد بود و فرصت بی نظیری برای شرکتها می‌باشد تا کسب و کار خود را در وسعت جهانی ارتقا بخشند.
نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شانگهای ۲۰۲۴ ، در وسعتی بیش از ۸۰،۰۰۰ متر مربع برگزار شده و هر سال بیش از ۱۰۰۰ غرفه دار تجهیزات پزشکی از بیش از ۳۰ کشور در برگزاری آن مشارکت داشته و بیش از ۴۰،۰۰۰ نفر از بازدیدکنندگان متخصص در این حوزه شامل خریداران بیمارستانی و بازرگانان از آخرین محصولات ارائه شده در نمایشگاه بازدید به عمل می آورند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه شنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0935614422 و 09303946014 تماس حاصل کنند.

#15

بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: