system
برگزاری سیزدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ
برگزاری سیزدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

برگزاری سیزدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 97784
مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، همزمان با برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، سیزدهمین تور فناورانه (Tech Tour) را برگزار خواهد کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سیزدهمین رویداد تور فناورانه با هدف آشنایی نخبگان دانشگاهی با صنایع فعال کشور در حوزه الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و سایر حوزه‌های وابسته، استفاده از ظرفیت و توانمندی نخبگان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه و همچنین شبکه‌سازی میان نخبگان با صاحبان شرکت‎‌های مرتبط برگزار می‌شود.

از محورهای اصلی این رویداد که روز یکشنبه دهم تیرماه برگزار می شود می‌توان به گفتگو و شبکه‌سازی میان نخبگان با فعالان صنعتی در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، معرفی نخبگان فعال به صاحبان صنعت و فناوران، معرفی چالش‌های فناورانه و صنعتی در حوزه الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک، بازدید از دستاورد‌های فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) و بازدید از غرفه‌های منتخب نمایشگاه الکامپ اشاره کرد.

این رویداد، 10 تیر‌ماه 1403، ویژه نخبگان دانشگاهی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا 9 تیرماه جهت شرکت در این رویداد و ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای فناورانه می توانند به https://techtour.ir مراجعه کنند.

#15

 

بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: